AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Skal denne mascaraen drysse? Blir helt sort / mørke grå under øynene :-( Ikke eldre enn to uker! Lancome - Hypnóse Doll Eyes Waterproof Mascara #01 Black Kan jeg få pengene tilbake, eller få ny? Skikkelig kjipt! / U.TAnonymous poster hash: 30a72...6cf
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Nei, mascara skal selvfølgelig ikke drysse, men noen mascaraer drysser mer på noen enn andre. Tviler på at du får pengene tilbake. Anonymous poster hash: 295f8...bed
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Nei, mascara skal selvfølgelig ikke drysse, men noen mascaraer drysser mer på noen enn andre. Tviler på at du får pengene tilbake.Anonymous poster hash: 295f8...bed Vet jo at det er forskjell på mascare. Derfor jeg spør jo :-) Dette er jo ikke en billig mascare men en litt "finere" så jeg ble litt sjokkert over at Maybelline vær bedre... Må jo være noen som hatt denne før å vet?Anonymous poster hash: 30a72...6cf
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 AnonymBruker, on 02 Feb 2015 - 23:01, said: Vet jo at det er forskjell på mascare. Derfor jeg spør jo :-) Dette er jo ikke en billig mascare men en litt "finere" så jeg ble litt sjokkert over at Maybelline vær bedre... Må jo være noen som hatt denne før å vet?Anonymous poster hash: 30a72...6cf http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=649607 Det jeg mente var at noen syns den er helt fantastisk, og noen hater den fordi på dem drysser den. Men den skal jo ikke drysse. Anonymous poster hash: 295f8...bed 1
Lizliz Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Jeg kastet min.. Lancome er crap. Drysser etter 30 min på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå