AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Sliter med og få dekket kvisene godt, og er opptatt av at produktene skal være bra for huden og ikke gi meg kviser. Hva er dine favorittprodukter? Ser videoer på youtube der de er superflinke til og dekke, men det involverer ofte maaange produkter, og er redd det skal se veldig falskt ut!Anonymous poster hash: d3a10...74a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Jeg synes bruk av Beautyblender (en svamp som erstatter kost) gjør at hver flytende foundation ser mye bedre ut. Jeg pleier å bruke en lett flytende foundation (feks. Dior Forever eller Urban Decay Naked Skin) for å dekke hele ansiktet, og bruke mineralpudder fra Mineral Hygenics over områdene som har ekstra mye urenheter for å få bedre dekkevne. Anonymous poster hash: 5222c...b05
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Jeg synes bruk av Beautyblender (en svamp som erstatter kost) gjør at hver flytende foundation ser mye bedre ut. Jeg pleier å bruke en lett flytende foundation (feks. Dior Forever eller Urban Decay Naked Skin) for å dekke hele ansiktet, og bruke mineralpudder fra Mineral Hygenics over områdene som har ekstra mye urenheter for å få bedre dekkevne. Anonymous poster hash: 5222c...b05 Bruker og mh, men lyst på en flytende foundation under. Regnes den flytende du bruker som trygg ift ingredienser?Anonymous poster hash: d3a10...74a
Alethia Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Er veldig fan av kremconcealere når det gjelder dekking av kviser. Akkurat nå bruker jeg denne; http://www.coverbrands.no/timebalm-concealer-2
fresia Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 jeg er veldig fornøyd med glocamouflage fra glominerals. den tørker også ut kvisene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå