AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Denne hausten flytta eg, a small town girl, til byen, først og fremst for å studere, men også for å utvide omgangskretsen min. Har vorte kjend med mange, både gutar og jenter, nokre gutar har til og med fatta kortvarig interesse for meg (Y) Noko som for meg var ei ny oppleving ;D Det er herleg å bli lagt merke til! Synes korte flørtar er berusande og tilfredsstillande til ei viss grad, men det er gått så langt at eg ønsker meir enn dette. Eg gidd ikkje lenger bruke tid på flørtar som er og blir nettopp flørtar. Så eg bestemde meg for å slutte å "leite etter" og oppsøke gutar eg vurderte som potensielle "kandidatar". Trudde eg hadde løyst koden, for heilt tilfelldig møtte eg ein type som, i mine auge, vurderte MEG som ein "kandidat" det viste seg at han måtte "fikse endel ting i livet, før jeg kan invitere noen inn Ellers har jeg ingenting imot deg :)" - so fuck that! Er berre det at eg hatar å vere så jævlig einsam i ein by full av folk! Og hovudet mitt har ikkje godt av å tenke så mykje på kvifor eg er einsam, og det faktum at ingenting eg gjer ser ut til å vere det rette. Er det virkelig ingen der ute som saknar det å vere i eit forhold? eller kan det vere at mi tilnærming til saka er heilt feil?- har prøvd to ulike forsåvidt... kanskje synes berre folk eg er sikkelig ufordragelig Uansett, nokre tips til korleis eg kan komme meg ut av denne depresjonen einsemda har drege meg ned i? Anonymous poster hash: 993bf...e82
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Storbyen har alltid fler jenter enn gutter. Det er ikke alltid lett å være ensom jente i byen. Skaff deg Tinder og sett på en enorm radius. Anonymous poster hash: b0737...665
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 http://www.hegnar.no/kvinner/artikkel533189.ece http://www.nrk.no/rogaland/rogaland-er-mannsfylket-1.8012018 ...iallefall kjipt for oss som bor i Oslo. Anonymous poster hash: b0737...665
MariellK19 Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 å du skal berre vite at eg er kjent som Tinderella i nærmaste vennekretsen :D
Nettinettet Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Hvorfor finner du ikke på noe med de vennene du har fått? Invitere dem hjem til deg på tapas og vin? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå