Gjest "vera" Skrevet 29. juni 2002 #1 Skrevet 29. juni 2002 Hei, hei!! Jeg skal til legen på mandag til min første kontroll. Ble litt sen da de har byttet timen et par ganger. Det jeg lurer på, er om det er mulig å høre hjertelyden når man er i uke 11. Jeg har snakket me ei som hadde fått hørt den da, og hun anbefalte meg å spørre legen. Er det noen her som har fått høre hjertelyden tidlig?? Forestiller meg at det må være det mest fantastiske akkurat nå. Mange hilsner fra Vera og pitteliten på 10+2 uker.
fletta Skrevet 29. juni 2002 #2 Skrevet 29. juni 2002 Jeg var hos jordmor da jeg var ca 11+0 uker, etter mye leting fant hun hjertelyden :D Det er visstnok ikke alle som vil måle så tidlig da sansynligheten for ikke å høre noe er stor. Lykke til, håper du får høre den lille klemmer fra fletta (20+5)
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2002 #3 Skrevet 29. juni 2002 hei.. var til legen på fredag. er 10+6 nå og legen sa det var for tilig å lete etter fosterlyd. hun lo da jeg spurte så forsiktig... var litt flaut :oops: men, jaja... d kommer om ikke så længe... enn 1-2 uke sku æ tru sa lægen.. GLEDE MÆ!!!!!!!!!!!!!!!! Kos litle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå