AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hei! Vi er en familie som skal reise til Kreta (Platanias, Aquamarina eller Chania) og familien består av mamma på 42 år, to jenter på 16 og lillebror på 4. Hva kan man gjøre på de stedene? Vi skal iallefall ta fiskespa, det er sikkert! Anonymous poster hash: 8acb9...35a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Går det forresten an å svømme med delfiner i Kreta? Anonymous poster hash: 8acb9...35a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har vært i Platanias og der var det drit kjedelig og usjarmerende. Anonymous poster hash: 1671d...674
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har vært i Platanias og der var det drit kjedelig og usjarmerende. Anonymous poster hash: 1671d...674 Synes det er fint i Platanias jeg, vi var der for 2 år siden. Anonymous poster hash: 8acb9...35a
LilleLerke Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Tror det finnes en vannpark i Platanias, med forskjellige sklier og slikt! Om dere ikke skal bo i Chania går det fint å ta bussen dit. De har litt mer butikker der enn i Platanias. Husker ikke hva annet som var der men! I Platanias var det i allefall nok Fiskespa å velge mellom!
Durinur Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Som andre sier ovenfor er det ikke all verdens å gjøre i Platanias, så det anbefales å enten ha en leiebil for å utforske resten av øya, eller ta et par-tre bussturer inne til Chania for å få litt nye opplevelser. Det er ca. 45-50 minutter fra Platanias til Chania, og det er gode bussforbindelser stort sett hele dagen.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Huff... Det er begrenset hvor mange ganger dere kan ta fiskespa i løpet av ferien og noe særlig annet er det ikke å finne på der for en familie med barn i den alderen. Sole seg, bade og ta fiskespa. Morsom ferie og full av opplevelser... Not! God tur!Anonymous poster hash: e8aac...42b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå