Gå til innhold

tips til sydentur!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Jeg og to andre venner planlegger en ukestur til syden nå i sommer, men sliter veldig med å finne et sted å dra!

Leter etter noe med prisklasse for hotell og fly til max 6000kr per pers.

Jeg lurer dermed på om noen av dere har noen tips til destinasjoner som kan være aktuelle for oss.

Vi er ute etter et sted med:

-Et greit uteliv, altså muligheten til å dra ut på en klubb\bar på kvelden. Men ikke så voldsomt som de værste partystedene hvor vi ikke føler vi kan gå helt trygt.

-Fin natur og mulighet for aktiviteter. Vi er ute etter å kunne leie enten bil, firhjulinger eller scootere og dra på en liten tur til en liten bortgjemt strand, eller et sted vi kan dra på en liten skogstur\fjelltur. Fjellklatring og dykking er også gøy. (Har vært i syden før med stort fravær på både aktiviteter og fin natur, så da har bare strandlivet eller bylivet vært aktuelt)

-Fin strand. Dette sier kanskje seg selv, men en grei strand og helst så klart vann som mulig hadde vært fint selv om vi ikke vil tilbringe all tiden vår her.

-Et trygt, greit hotell. Jeg er 18, men de andre jentene har enda ikke fylt 18 da vi drar. Med andre ord er vi unge, og vil ha et sted som er trygt. Det trenger ikke ha topp standard siden det vil brukes bare til soving og frokost. Men et trygt ok hotell.

-Gangavstander til utelivet.

-Ikke hotell rett ved veien. Dette har jeg vært bort i Agia marina på Kreta og det var absolutt ingen marked eller gågater. Dette savnet jeg veldig! (Noe ala Oba i Alanya.)

Vi har vurdert kos og synes dette stedet ser fristende ut, men hotellene er enten elendig, eller alt for dyrt. Dessuten er det et veldig hardt partymiljø, noe som får spesielt meg litt skeptisk. Litt er ok, men lettkledde jenter strødd i gatene og fulle uforutsigbare gutter er ikke noe jeg er interessert i.

Med andre ord vil vi ha en ferie fylt av aktiviteter, sol og gøy! :biggrin:

Setter STOOOR pris på tips og erfaringer :hug::biggrin:

Anonymous poster hash: 56f12...730
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kypros? Spes aiga Napa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...