AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Har det noe for seg at man holder øyekontakten lenger med personer man er interessert i? Gjør du det? Jeg er superinteressert i en fyr som holder blikket uvanlig lenge. Med uvanlig mener jeg at jeg aldri har opplevd at noen stirrer meg så lenge inn i øynene mens man snakker sammen. Intens stirring uten å vike blikket. Mannen er i tillegg en forsiktig type, derfor overrasker det meg mer. Etter at jeg har lagt merke til dette, så prøver jeg selv å holde blikket uten og vike. (Jeg er jo interessert...) Har det noe og si for deg? :-)Anonymous poster hash: a4175...200
embeu002 Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Det er klart at blikkontakt er viktig, og en fin måte å kommunisere til noen at man liker dem på. Men på den annen side kan det være litt sært hvis man skjønner at den andre presser det frem. Slike ting må komme naturlig, ikke sitt å tenk at nå må jeg stirre litt mer eller mindre når du snakker med noen.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Det er klart at blikkontakt er viktig, og en fin måte å kommunisere til noen at man liker dem på. Men på den annen side kan det være litt sært hvis man skjønner at den andre presser det frem. Slike ting må komme naturlig, ikke sitt å tenk at nå må jeg stirre litt mer eller mindre når du snakker med noen. Jeg ser at det kan virke som at jeg konkurrerer, det var ikke ment sånn. Jeg liker å se på han, og jeg liker å ha øyekontakt med han. For meg føles det som om vi er helt alene, selv om folk går forbi hele tiden. Tidligere har jeg bevisst unngått lengre øyekontakt med menn, siden jeg var opptatt og redd for å sende ut feil signal. Nå som singel er det uvant, men veldig herlig å få øyekontakt med en som man kanskje håper på noe mer med. :-) Takk for tilbakemelding! :-) HiAnonymous poster hash: a4175...200
Jacuzzi Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Har du lagt merke til hvordan han er med andre? Det kan være han er veldig interessert i deg, men det kan også være at han stirrer alle han møter inn i øynene. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Har du lagt merke til hvordan han er med andre? Det kan være han er veldig interessert i deg, men det kan også være at han stirrer alle han møter inn i øynene. Han er høflig og flink til å lytte, men jeg får ikke inntrykk av at han holder blikket like lenge med andre, men jeg vet ikke hvordan han er mot andre på tomannshånd. Vi er blitt veldig gode venner, så det er godt mulig at han stirrer fordi han slapper av og er trygg sammen med meg som en venn. HiAnonymous poster hash: a4175...200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå