Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

-slettet innlegg for å få det anonymt, lang historie-

Endret av Humla00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Rhodos?

Anonymous poster hash: 086e5...551
Skrevet

Jeg likte Naxos veldig godt. Usikker på pris når det gjelder å komme seg dit, men overnatting var veldig billig. Kjæresten og jeg fikk rom til 35 euro natta, vi bestilte ikke på forhånd, men fant noen som tilbød rom på havna når vi gikk av båten.

Prøvde faktisk ikke ut utelivet, men så en del klubber og barer. Ellers har Naxos alt dere er på utkikk etter. Det er ikke spekket med kultur, men øya er stor så det er en del å se med firhjuling.

Vi var også på Santorini, vil ikke anbefale det, ble fort kjedelig og det er veldig langt til dårlige strender.

Skrevet

Jeg likte Naxos veldig godt. Usikker på pris når det gjelder å komme seg dit, men overnatting var veldig billig. Kjæresten og jeg fikk rom til 35 euro natta, vi bestilte ikke på forhånd, men fant noen som tilbød rom på havna når vi gikk av båten.

Prøvde faktisk ikke ut utelivet, men så en del klubber og barer. Ellers har Naxos alt dere er på utkikk etter. Det er ikke spekket med kultur, men øya er stor så det er en del å se med firhjuling.

Vi var også på Santorini, vil ikke anbefale det, ble fort kjedelig og det er veldig langt til dårlige strender.

Tusen takk for ditt kjappe svar! Skal finne ut mer om Naxos og se etter litt hoteller der! Ser kjempefint ut :laugh:

Skrevet

Tusen takk for ditt kjappe svar! Skal finne ut mer om Naxos og se etter litt hoteller der! Ser kjempefint ut :laugh:

Hvis prisene på nett ligger mye over det jeg sa ville jeg nok bare funnet noe når jeg er der. Vi reiste midt i juli og det største problemet var å avvise tilbydere :P dette var ikke et hotell da, var bare noen som eide en bygning med rom de leide ut.

Og hvis wifi er viktig for dere sjekker dere tilgangen før dere sier ja til å bo der. Vår funket bare delvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...