AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Jeg er på en nettdatingside hvor jeg pratet en stund med en mann, men så ble jeg dårlig, fikk nok av datingsiden og var vel også litt redd for ikke å være bra nok, så jeg deaktiverte meg. Jeg hadde det hele lang opp i halsen og sa ikke i fra, jeg ble bare borte. Nå angrer jeg skikkelig fordi han virker jo veldig bra, som min type. Jeg vet jeg bare har meg selv å takke. Men kan jeg kontakte han igjen og forsøke å ta opp kontakten igjen? Han er der fortsatt. Anonymous poster hash: b75b6...7c6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Har du noe å tape? :-) Send han en melding og forklar hvorfor du gjorde som du gjorde.Anonymous poster hash: cc841...c3a 1
Gjest rådyr Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Det kan du jo. Jeg gjorde det samme som deg, bare forsvant. Angret som deg etter en stund og tok kontakt. Var ikke særlig vellykket, men de betyr jo ikke at du får samme resultat. Uansett taper du jo ikke noe på å prøve
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Det kan du jo. Jeg gjorde det samme som deg, bare forsvant. Angret som deg etter en stund og tok kontakt. Var ikke særlig vellykket, men de betyr jo ikke at du får samme resultat. Uansett taper du jo ikke noe på å prøve Ops, hva skjedde?/hva svarte han? Anonymous poster hash: b75b6...7c6
Sandie Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Jeg gjorde det en gang og han ble veldig glad Du har ingenting å tape
embeu002 Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Er det ikke det som er poenget med en datingsside da, å bygge relasjoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå