Gå til innhold

Kan du hjelpe meg? Ole Henriksen, rekkefølge på hudpleieprodukter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vita har -20% på alle produkter fra Ole Henriksen. Hørt mye bra om merket, så kjøpte litt forskjellig, men jeg er ikke helt inn i hvilken rekkefølge de skal brukes.

Har kjøpt en cleanser som jeg selvfølgelig bruker først.

Har ellers kjøpt pick me up face mist (toner), truth serum collagen booster, sheer transformation (Dagkrem), truth is in the eye -eye peeling og total truth eye cream.

Hvilken rekkefølge skal dette på? Og er det litt mye? Redd for at det bare skal bli kliss om jeg bruker alt sammen, og så sminke.

Anonymous poster hash: 3796b...f05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omtrent som du har skrevet det opp, bort sett fra eye peeling. Men jeg tror at den går på ca rundt rens.

Litt mye? Er ikke noe mere enn jeg bruker.

Bare la det trekke inn først.

Skrevet

Omtrent som du har skrevet det opp, bort sett fra eye peeling. Men jeg tror at den går på ca rundt rens.

Litt mye? Er ikke noe mere enn jeg bruker.

Bare la det trekke inn først.

Takk :) var det jeg hadde en liten mistanke om, men er ikke vant til å bruke toner og serum.

Så det blir ikke tykt og klissete? Bruker du sminke også? Foundation?

Skrevet

Toner tar du bare noen dråper av på en fuktet bommullspad og serum bruker du bare en ørliten ert av før fuktighetskrem. Når fuktighetskremen er påført er det lurt å vente et par min før foundation så kremen får trekke inn.

Skrevet

Takk :) var det jeg hadde en liten mistanke om, men er ikke vant til å bruke toner og serum.

Så det blir ikke tykt og klissete? Bruker du sminke også? Foundation?

Jeg kan opplyse om at jeg er for lat til å bruke sminke/foundation på hver dag. Men de dagene jeg gjør det så lar jeg kremen trekke godt inn før jeg putter noe mere på.

Det gjelder egentlig serum også, la den trekke litt inn før du tar på aniktskrem.

Mion rutine består av rens, acid toner, toner, serum - tannpuss (da får den tid til å trekke inn, ansiktskrem - hårtørk og eventuelt sminke til slutt.

Det blir ikke liggende på huden normalt sett, men dersom det blir det - så har du sannsynligvis feil produkter.

Skrevet

Den rekke rekkefølgen du har skrevet er riktig. Men eye-peeling er ikke det samme

som ansiktspeeling, det er en sterkere øyekrem som du bør bruke bare noen dager

i løpet av uka, og denne skal motvirke rynker.

Anonymous poster hash: e08a3...a53
Skrevet

Den rekke rekkefølgen du har skrevet er riktig. Men eye-peeling er ikke det sammesom ansiktspeeling, det er en sterkere øyekrem som du bør bruke bare noen dageri løpet av uka, og denne skal motvirke rynker. Anonymous poster hash: e08a3...a53

Det står på den at den skal brukes morgen og kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...