AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Får 16 mnd mellom våre, og er på utkikk etter en søskenvogn. Men er i tvil på om det vil være verdt å investere i en ny, eller kjøpe en ok vogn brukt istedet? Og hvilken vogn anbefales? Hvor mye får vi bruk for vogna? Og hvor lenge trenger man somregel vogn til begge? Vet det varierer, men muligens minimum 2år +/- ?? Alle erfaringer mottas med åpent sinn og stor takk Anonymous poster hash: 6a20c...df9
Smørblomst82 Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Hei Det er 17 mnd mellom mine. Vi kjøpte en brukt tvillingvogn og var veldig fornøyd med den. Den hadde separat kalæsje og det syns jeg var veldig fint. Vi brukte den mye det første året, men litt mindre nå. Ungene er 3 og og snart 2. Tvillingvogner er store og tunge og derfor blir den mindre og mindre i bruk. Vi har også brukt to triller ved behov.
Allegodetinger3 Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Vi har 12 mnd mellom de minste og kjøpte en tfk twinner twist duo. Der kan man ha en bag og en sportsdel. Den har blitt mye brukt. Bruker den hver eneste dag da vi levere og henter i gutten vår på 4 i bgh. Nå er minste 9 mnd og nå sitter begge jentene i sportdelen. Jeg er kjempe fornøyd med den vognen!!
^^Belle^^ Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Dersom jeg hadde hatt ubegrenset budsjett og bodd slik til at det var enklest å bruke vogn og kollektivtrafikk hadde jeg glatt kjøpt Bugaboo Donkey. Den kan gjøres om til enkeltvogn også. Vi har 18 mnd mellom våre, og for oss funket det helt fint med en billig brukt. Vi hadde Carena Double Swing. Mine kriterier var lufthjul og separate kalesjer. Vi brukte den en god del, men dersom vi skulle i bil var det enklere å pakke den enkle vognen pluss en trille, siden søskenvognen var så tung.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå