Arianna Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Finnes det noe sted man kan se dette, hvor mange som søker om plass i en viss barnehage?
GammelKaktus Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har ikke hørt om noe sted der du kan sjekke dette. Men når jeg skulle søke lillegutt inn, så jeg over brukerundersøkelsen og valgte de fire i mitt område som kom best ut av den. De gjorde tydeligvis alle andre og for jeg kom ikke inn på noen av de jeg søkte på. Nå bor jeg i en storby så her er det rift om plassene.
Arianna Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har ikke hørt om noe sted der du kan sjekke dette. Men når jeg skulle søke lillegutt inn, så jeg over brukerundersøkelsen og valgte de fire i mitt område som kom best ut av den. De gjorde tydeligvis alle andre og for jeg kom ikke inn på noen av de jeg søkte på. Nå bor jeg i en storby så her er det rift om plassene. Okey. Får ta kontakt med barnehagen og høre. Vi skal flytte, og må nesten vite hvilken bygd vi skal satse på. Ikke noe storsted i alle fall, så tror ikke det er like stor konkurranse som i storbyene, heldigvis
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Finnes det noe sted man kan se dette, hvor mange som søker om plass i en viss barnehage? hvorfor vil du vite det? Er vel det samme for deg hvor mange andre som søker den bhg? Husk at alle som søker 100% plass blir prioritert først, derfor opplever ofte de som ikke søker full plass å ikke få noen av ønskene sine. Sånn til info. Anonymous poster hash: 2f33a...d84
Arianna Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2015 hvorfor vil du vite det? Er vel det samme for deg hvor mange andre som søker den bhg? Husk at alle som søker 100% plass blir prioritert først, derfor opplever ofte de som ikke søker full plass å ikke få noen av ønskene sine. Sånn til info.Anonymous poster hash: 2f33a...d84 Fordi vi må vite hvor vi evt skal kjøpe hus. Skal søke 100%, men greit å vite i hvilken av de to nabobygdene det et størst sjanse å få plass, med tanke på at jeg ikke har tilgang til bil og må gå til barnehagen for så å rekke buss til skolen. Derfor vil jeg gjerne vite hva sannsynligheten er for å få plass! Noen som vet når man normalt får svar ang plass?
GammelKaktus Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Kom på en ting til Jeg vurderte en periode å flytte fra min by til en annen og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte stå oppført som boende i den kommunen for å kunne søke barnehageplass.. Dette fikk jeg vite av en venninne så jeg sjekket det aldri opp siden jeg fort bestemte meg for å bli hvor jeg var. Men det er jo lurt å sjekke dette og, det varierer nok fra kommune til kommune. Edit, en liten leif. Endret 2. februar 2015 av FrøkenMånestråle
Arianna Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2015 Kom på en ting til Jeg vurderte en periode å flytte fra min by til en annen og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte stå oppført som boende i den kommunen for å kunne søke barnehageplass.. Dette fikk jeg vite av en venninne så jeg sjekket det aldri opp siden jeg fort bestemte meg for å bli hvor jeg var. Men det er jo lurt å sjekke dette og, det varierer nok fra kommune til kommune. Edit, en liten leif. Oi, okey. Det må jeg evt sjekke opp. Takk for det. Flytte til ny by må vi siden jeg skal studere får ta meg en telefon i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå