Gå til innhold

Hvordan spørre en fyr om han fortsatt er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger deres råd til hvordan jeg kan på en direkte måte spørre om hvordan en fyr fortsatt er interessert, uten at det blir oppfattet som bitchy eller klengente.

Igrunn så har jeg skjønt at han ikke er interessert allerede, med tanke på at han ikke har sendt melding på en uke, og i det siste er det jeg som har tatt initativet til å møtes. Selvom han sier han digger å henge med meg, syns jeg er morsom og liker meg, så begynner jeg å tenke at jeg ikke er av han interesse lenger, pga at han ikke gidder å sende mld.

Nå er det sikkert mange som sier jeg ikke burde sende han mld i hele tatt. Jeg spørr ikke OM jeg skal sende mld. det har jeg allerede bestemt meg for at jeg vil. Jeg føler for min egen del at jeg trenger en "avslutting" på det, og at jeg kan raskere gå videre om jeg bare får det bekrefta av han.

Er ikke akkurat forelska i han, men liker han veldig godt. Jeg føler uansett at jeg fortjener en ærlig avslutning med tanke på at jeg har ikke vært annet enn snill mot han!

På forhånd takk! :)

Anonymous poster hash: 66712...a50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok selv mot til meg her om dagen og spurte daten min om han datet andre enn meg for tiden. Det var mye skumlere å sende meldingen enn å lese svaret.

Bare skriv akkurat det du tenker, rett frem. Ikke noe hinting her og der, gutter er dårlige på det ;)

Lykke til!

Anonymous poster hash: dd04c...ff7
Skrevet

Tok selv mot til meg her om dagen og spurte daten min om han datet andre enn meg for tiden. Det var mye skumlere å sende meldingen enn å lese svaret.

Bare skriv akkurat det du tenker, rett frem. Ikke noe hinting her og der, gutter er dårlige på det ;)

Lykke til!

Anonymous poster hash: dd04c...ff7

Ja, det gruer jeg meg til allerede, men tror uansett det vil være verdt det ja, for hater usikkerheten!

Takk for råd :)

Skrevet

Du vet jo at han ikke er interessert. Han tar jo ikke initiativ til å treffes lenger og har ikke sendt deg sms på en uke. Men hvis du syns det er moro å bli avvist så får du jo bare sende en slags dramatisk melding da, hvorpå han svarer "shit du er drama ass, kan ikke henge med deg". Og vips så har han snudd deg til den store stygge ulven/gærne kjerringa, akkurat slik han ønsker.

Anonymous poster hash: 2e019...ad4
  • Liker 2
Skrevet

Hva hvis han faktisk er interessert han har bare hatt det travelt? Og så ødelegger du det hele ved å sende han en melding hvor du viser usikkerheten din fordi han ikke har skrevet melding til deg?

• Liker 2
Skrevet

Hva hvis han faktisk er interessert han har bare hatt det travelt? Og så ødelegger du det hele ved å sende han en melding hvor du viser usikkerheten din fordi han ikke har skrevet melding til deg?

Hvorfor må det ødelegge at hun spør om det?

Anonymous poster hash: ca34a...d3d

• Liker 3
Skrevet

Ja, det kan jo faktisk være en realitet, med tanke på at han akkurat har begynt i ny jobb + at han aldri har være særlig rå på å sende meldinger igrunn.. Kanskje det er bedre å bare spørre om han vil møtes, i første omgang..

Skrevet

Ja, det kan jo faktisk være en realitet, med tanke på at han akkurat har begynt i ny jobb + at han aldri har være særlig rå på å sende meldinger igrunn.. Kanskje det er bedre å bare spørre om han vil møtes, i første omgang..

Nettopp.. Inviter han med på noe heller.. Er det noe som skjer i byen deres? Sånn sosialt sett? Et event, en ny restaurant som har åpnet, et galleri med bra utstilling, ny teaterforestilling, et nytt aktivitetsenter, åpen hall i skøytehallen....

Finn noe som du tror han vil like og hør om han vil være med.. Sosiale ting hvor du er med flere av vennene dine er det beste synes jeg, når dere allerde har truffet hverandre.. laidback stemning og gøy.. Men absolutt å teste ut en god restaurant er også fint når den er ny f.eks..

Skrevet

Hvorfor må det ødelegge at hun spør om det?

Anonymous poster hash: ca34a...d3d

Fordi hun viser en usikkerhet som er lite tiltrekkende i en så tidlig fase..

At hun automatisk antar at en person ikke er interessert bare fordi han ikke har gitt lyd fra seg på en uke, kan skape negative tanker hos han med tanke på frykt for drama, oppmerksomhetsbehov osv..

Skrevet

Jeg gjorde det, spurte vel så og si rett ut, sa at han sendte veldig miksede signaler og at jeg hadde litt problemer med å skjønne hva han egentlig ville. Lurte på hva han egentlig tenkte. Kom frem at han var usikker på om han ville inn i et forhold, og så avsluttet vi med at vi skulle ta det rolig og bli kjent. - noe han tok som at vi aldri skulle snakke sammen igjen. Han kom i ettertid nå og sa at han angret, og så ga jeg en ny sjanse, og så gjør han nøyaktig det samme, så nå gidder jeg ikke mer! Men det var jævlig godt å få en reell avslutning. En konstant avvisning slik at jeg slapp å gå og gruble. Men denne gangen er det jeg som går!

Anonymous poster hash: 76040...8d7
Skrevet

Jeg gjorde det, spurte vel så og si rett ut, sa at han sendte veldig miksede signaler og at jeg hadde litt problemer med å skjønne hva han egentlig ville. Lurte på hva han egentlig tenkte. Kom frem at han var usikker på om han ville inn i et forhold, og så avsluttet vi med at vi skulle ta det rolig og bli kjent. - noe han tok som at vi aldri skulle snakke sammen igjen. Han kom i ettertid nå og sa at han angret, og så ga jeg en ny sjanse, og så gjør han nøyaktig det samme, så nå gidder jeg ikke mer! Men det var jævlig godt å få en reell avslutning. En konstant avvisning slik at jeg slapp å gå og gruble. Men denne gangen er det jeg som går!

Drama drama drama....

• Liker 1
Skrevet

Drama drama drama....

Hvordan ville du ha gjort det? :)

Skrevet

Har det på samme måte.. han vil mere enn gjerne å treffe meg, mend dårlig på å ta kontakt selv. Jeg som står for det meste av kontakten.. men plutselig så får jeg en melding av han HELT uventet.. det kan være etter 2,3,4,5 uker… kompisene hans og han har innrømmet selv at han er dårlig på sms, men likevel - hvor vanskelig er det å skrive...

Kan noen forklare meg denne merkelige oppførselen som går igjen og igjen hos mange..

Anonymous poster hash: 59266...cfa
Skrevet

Hvordan ville du ha gjort det? :)

Jeg tar ikke av og på som miksede signaler, jeg tar det som at man er opptatt med livet sitt og ikke kjenner meg godt nok til å vite om jeg er noe man bør prioritere. Jeg gir det tid og er flink med å invitere med på ting hvis jeg ikke har hørt noe på en stund og har funnet noe sosialt vi kan gjøre sammen. Etterhvert finner jeg ut om han kan være noe for meg, og om jeg kan være noe for han. Som regel avsluttes det på en fin måte når en av oss har funnet ut at det ikke er det vi leter etter.

Jeg vet jo hva jeg ønsker og trenger for å engasjere meg i noen, og får jeg ikke det jeg ønsker å trenger så er det jo bare å lete videre.

Skrevet

Kan noen forklare meg denne merkelige oppførselen som går igjen og igjen hos mange..

Vi har et aktivt liv som gjør at vi prioriterer litt annerledes. Vi har ikke behov for å treffes hele tiden selv om man skal bli kjent. Når vi ser verdien i et menneske og trives mer og mer av å være sammen vil vi også prioritere det.

Skrevet

Har det på samme måte.. han vil mere enn gjerne å treffe meg, mend dårlig på å ta kontakt selv. Jeg som står for det meste av kontakten.. men plutselig så får jeg en melding av han HELT uventet.. det kan være etter 2,3,4,5 uker… kompisene hans og han har innrømmet selv at han er dårlig på sms, men likevel - hvor vanskelig er det å skrive...

Og hva gjør du når han tar kontakt?

Jeg hadde aldri brukt tid og energi på en fyr som ikke hørte fra seg på 5 uker! -Next!!

Skrevet

Og hva gjør du når han tar kontakt?

Jeg hadde aldri brukt tid og energi på en fyr som ikke hørte fra seg på 5 uker! -Next!!

Svarer han hyggelig med oppfølgingsspørsmål.. :/ enig.. men klarer ikke gi slipp på han. Vi bor også langt unna hverandre for tiden, så kontakten dør jo alltid litt ut etter han har reist tilbake til studiestedet.. men..

Skrevet

Jeg gjorde det, spurte vel så og si rett ut, sa at han sendte veldig miksede signaler og at jeg hadde litt problemer med å skjønne hva han egentlig ville. Lurte på hva han egentlig tenkte. Kom frem at han var usikker på om han ville inn i et forhold, og så avsluttet vi med at vi skulle ta det rolig og bli kjent. - noe han tok som at vi aldri skulle snakke sammen igjen. Han kom i ettertid nå og sa at han angret, og så ga jeg en ny sjanse, og så gjør han nøyaktig det samme, så nå gidder jeg ikke mer! Men det var jævlig godt å få en reell avslutning. En konstant avvisning slik at jeg slapp å gå og gruble. Men denne gangen er det jeg som går! Anonymous poster hash: 76040...8d7

Er som om jeg skulle ha skrevet det innlegget her!: skjønner deg alt for godt :) Du gjør det rette med å droppe han. Sånne gutter vil alltid være slik

Skrevet

Svarer han hyggelig med oppfølgingsspørsmål.. :/ enig.. men klarer ikke gi slipp på han. Vi bor også langt unna hverandre for tiden, så kontakten dør jo alltid litt ut etter han har reist tilbake til studiestedet.. men..

Nettopp.. du er altså alltid tilgjenngelig for han, er han alltid tilgjenngelig for deg? Når du sender han en melding svarer han med en gang sånn som du gjør?

Hvis dette er en fyr du så ABSOLUTT må ha, så må du vise han at du er verdt tiden hans og bør være noe han prioriterer.. klarer du ikke det så er du dum hvis du fortsetter å være tilgjenngelig når han har lyst.

Skrevet

Er som om jeg skulle ha skrevet det innlegget her!: skjønner deg alt for godt :) Du gjør det rette med å droppe han. Sånne gutter vil alltid være slik

Det vil de vel absolutt ikke! De er bare sånn nå de har dramadamer som de dater!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...