Gå til innhold

Trysil eller Hemsedal? Vurderer hyttekjøp..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er best av Trysil og Hemsedal, og hvorfor?

Vurderer hyttekjøp.

Alpinanlegg, uteliv, sentrum, aktiviteter osv.

Når er det best å kjøpe hytte tror dere?

Tuuusen takk på forhånd!

:kalle:

Anonymous poster hash: 85ecc...11f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye bedre uteliv i Hemsedal. I tillegg risikerer du å bli spist opp av rovdyr i Trysil. Jævlig kaldt der og.

Anonymous poster hash: 5a1e9...855
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker Hemsedal, mye fordi jeg synes det er en veldig koselig plass med en veldig god kafe! Slalomanlegget der er også veldig godt, jeg trivdes aldri i slalombakkene i Trysil.

Uteliv driver jeg ikke med, så kan desverre ikke si noe om det da. Dog, det har alltid virket veldig livat når jeg har kjørt mamma og ei venninne frem og tilbake på afterskien i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg kjøpe hytte ønsker jeg meg en rolig plass. Dvs, null uteliv, sentrum og lett tilgang alt som ikke har med hytteliv å gjøre. Leier heller noe om jeg ønsker en runde på en slik plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg kjøpe hytte ønsker jeg meg en rolig plass. Dvs, null uteliv, sentrum og lett tilgang alt som ikke har med hytteliv å gjøre. Leier heller noe om jeg ønsker en runde på en slik plass.

Du beskriver drømmehytten ved havet :-) Som vinterhytte ønsker jeg det ovenfor. Og ønsker en plass jeg både kan stå alpint, langrenn samt ha det gøy ute :-)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker Hemsedal, mye fordi jeg synes det er en veldig koselig plass med en veldig god kafe! Slalomanlegget der er også veldig godt, jeg trivdes aldri i slalombakkene i Trysil.

Uteliv driver jeg ikke med, så kan desverre ikke si noe om det da. Dog, det har alltid virket veldig livat når jeg har kjørt mamma og ei venninne frem og tilbake på afterskien i alle fall.

Tusen takk! :-) Har du forresten vært i Trysil? Jeg har nemlig aldri vært i Hemsedal. Må ta meg en tur skjønner jeg :-) Har hørt så mye bra :-)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trysil er jo overlegent når det gjelder fjellet og bakkene. Resten har jeg ingen formenig om.

Anonymous poster hash: a06d5...4b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre uteliv i Hemsedal. I tillegg risikerer du å bli spist opp av rovdyr i Trysil. Jævlig kaldt der og.

Anonymous poster hash: 5a1e9...855

Åh, er det kaldere i Trysil? Det visste jeg ikke! Kanskje var det det som avgjorde det! Haha :-) Liker meg godt i bakkene i Trysil egentlig - mye forskjellig og kan kjøre inni skog. Men nå har jeg aldri vært i Hemsedal. Må ta meg en tur :-)

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :-) Har du forresten vært i Trysil? Jeg har nemlig aldri vært i Hemsedal. Må ta meg en tur skjønner jeg :-) Har hørt så mye bra :-)

Ts

Vært i Trysil flere ganger, men jeg faller ikke like mye for Trysil som for Hemsedal. Hemsedal har mange fine turstier opp til toppene i fjellene der også, så det er mye å finne utenom slalomsesongen også. :) Hvordan turer er i Trysil vet jeg ikke, siden jeg kun har vært der om vinteren. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...