Gå til innhold

Det fineste kruset/koppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de kursene med bokstaver på er så fine, men alle har dem. Jeg kunne tenke meg å fylle opp skapet med fine krus som jeg gleder meg til å drikke av. (Er i etableringsfasen) Noen forslag til hvilke? Har sett noen gullkrus med en svale oppi men finner dem ikke igjen.

Hva er din favoritt kopp eller ditt favoritt krus?

Legg gjerne med bilde eller link :)

Anonymous poster hash: 3ff67...f92

Skrevet

Jeg har en haug med ulike kopper, jeg. Elsker katter, så de fleste har kattemotiv. Én har bokstaven min, en annen har en fugl på håndtaket, noen har rose på, noen har fugler og annet stæsj. Jeg synes ikke man trenger å ha like kopper, jeg velger heller ut forskjellige kopper jeg faller for.

Anonymous poster hash: d048b...9ec
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig glad i denne :biggrin:

Hvor kan man kjøpe denne?

Skrevet

Synes indira krusene fra kremmerhuset er fine.

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Jeg synes de kursene med bokstaver på er så fine, men alle har dem. Jeg kunne tenke meg å fylle opp skapet med fine krus som jeg gleder meg til å drikke av. (Er i etableringsfasen) Noen forslag til hvilke? Har sett noen gullkrus med en svale oppi men finner dem ikke igjen.

Hva er din favoritt kopp eller ditt favoritt krus?

Legg gjerne med bilde eller link :)

Gullkrusene med svale oppi er forresten fra Miss Etoile. Bare google det, så finner du sikkert butikker som selger de :)

Skrevet

Hvor kan man kjøpe denne?

Her :)

Skrevet (endret)

.....

Endret av Amafalathiel
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har en haug med ulike kopper, jeg. Elsker katter, så de fleste har kattemotiv. Én har bokstaven min, en annen har en fugl på håndtaket, noen har rose på, noen har fugler og annet stæsj. Jeg synes ikke man trenger å ha like kopper, jeg velger heller ut forskjellige kopper jeg faller for.

Anonymous poster hash: d048b...9ec

sånn er jeg også. har ingen like kopper. ser jeg en kopp jeg faller for i en butikk så kjøper jeg den :-)

Skrevet

Dette er min yndlingskopp :hjerte:

06-0007-02-2.jpg?1412845919

Skrevet

Jeg er veldig glad i kopper av glass. Jeg har kjøpt de fleste av mine på bruktbutikker og når jeg finner noe jeg liker.

Skrevet

Jeg er begeistret for Wik & Walsøe sitt alvekrus i gull. Har bare ett, men drikker av det hver dag.

Anonymous poster hash: 1f7df...4e0
Skrevet

Gullkrusene med svale oppi er forresten fra Miss Etoile. Bare google det, så finner du sikkert butikker som selger de :)

tuuuusen takk for svaret!

Skrevet

Mange gode forslag her. Jeg har også tenkt å gå for den løsningen med mange forskjellige kopper. Blir artig å samle på litt forskjellig.

• Liker 1
Skrevet

Klarer ikke lime inn linken, men sjekk coolstuff.no -Følelseskoppen

Kjempesøte:)

Skrevet

Jeg har litt forskjellige kopper jeg er spesielt glad i. En souvenirkopp jeg har med seilskuta Statsraad Lehmkuhl på. To kopper med The Beatles motiv, ettersom The Beatles er favorittbandet mitt. To med logoen til noen av favorittseriene mine. En det står I still love Berlin på.

Skrevet

Samler på mummikopper og pip-kopper <3

Anonymous poster hash: cfc35...22a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...