Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 12 dager siden fikk jeg innsatt et befrukter egg. I går tok jeg test å den va negativ I starten. Etter noen timer ble det en veeeldIG fin rosa strek. I dag vises streken godt med det er ikke farge på den. Hva tror dere? Har jeg vært heldig? :)

Anonymous poster hash: ce39b...2dd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke stolt på den, de fleste tester skal leses av ikke lenger etter man har tisset på den. Ta en ny i morgen eller om et par dager :)

Anonymous poster hash: 3e0fb...cde
Skrevet

Jeg synes set ser ut som en skyggestrek. Ville som de andre skriver tatt en ny test :)

Anonymous poster hash: c17b0...90c

Skrevet

Det står i alle pakningsvedlegg på graviditetstester at man ikke skal lese en test etter så så lang tid (det er ikke lenge. Tror det er sånn 30 minutter).

Men du kan jo vente et par dager for så å ta en ny? Kanskje den blir positiv? Du skriver at du tok den like etterpå, så det kan jo hende at kroppen bare trenger litt tid :)

Jeg håper i hvert fall at det går som du vil! Lykke til! :)

Skrevet

Etter mange skyggestrek erfaringer har jeg lært å ikke stole på streker som kommer etter tidsfristen.

Er det en rfsu test? Det ligner på det og jeg får skyggestrek på de og andre tester som skal teste på 10 mlu.

Anonymous poster hash: e75c9...243

Gjest Wei Wei
Skrevet

Den er negativ. Det er vel ikke der streken skal være, men heller i midten av "vinduet".

Skrevet

Man skal ikke tolke testen så lenge etterpå, så den er uansett negativ.

Anonymous poster hash: 264fa...d21

Skrevet

Nei. De testene gir slike streker og er ikke korrekte etter tiden.

Skrevet

Ser negativ ut, er den positiv kommer den i løpet av tiden som er satt.

Anonymous poster hash: 4c851...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...