AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Jeg fikk nettopp melding fra min tidligere husvert at de hadde fått hentelapp på et rekvirert brev fra et advokatfirma til meg. Problemet er at jeg bor over 5 timer unna, og får ikke hentet det før om to uker. Jeg aner ikke hva brevet kan handle om, noen som vet? Og hva er klnsekvensene hvis jeg ikke får hentet brevet i tide?Anonymous poster hash: e5216...d61
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Jeg fikk nettopp melding fra min tidligere husvert at de hadde fått hentelapp på et rekvirert brev fra et advokatfirma til meg. Problemet er at jeg bor over 5 timer unna, og får ikke hentet det før om to uker. Jeg aner ikke hva brevet kan handle om, noen som vet? Og hva er klnsekvensene hvis jeg ikke får hentet brevet i tide?Anonymous poster hash: e5216...d61 Du mener vel rekommandert? Anonymous poster hash: 3348a...94f 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Hehe, så klart. Har en telefon som er litt for glad i å rette på det jeg skriver Anonymous poster hash: e5216...d61
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Da får du husverten til å fortelle deg hvilket advokatfirma brevet er fra og så kontakter du firmaet på telefon og forklarer situasjonen. Rekvirere betyr bestille.Anonymous poster hash: 78877...1a8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå