Gå til innhold

Feiring av voksenbursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg fyller straks 40 år begge to og har snakket litt om å feire sammen, men har ikke helt funnet ut av formen på en evt feiring. Skulle gjerne hatt noen tips fra andre. Vi har ikke så veldig stor familie noen av oss og vi har heller ikke sånn enormt stor omgangskrets, så vi kan på en måte invitere både venner og familie uten at det blir for stort. Vi har snakket om at vi kunne tenkt oss å inkludere barna (både egne og andres) i feiringa, så er opplegg på dagtid er aktuelt, og så kanskje kombinere med en barnefri fest på kvelden...men er så usikre på hva et opplegg med barn eventuelt skulle være. Et alternativ et selvf å bare ha en middag tidlig på kvelden/ettermiddagen og så legge inn en pause slik at folk kan legge barna før vi fortsetter med en fest etterpå. Er det noen av dere som har erfaring med noe lignende? Hva hadde dere selv tenkt om dere ble invitert i bursdag og kunne ta med barna? Hadde dere tenkt at det ble mer stress enn gøy?

Anonymous poster hash: c2294...374

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde satt pris på det. Spesielt hvis det var sent på ettermiddagen/på ettermiddagen fremfor kvelden.

Mitt tips til bursdager er for øvrig å finne frem en liten kurv som gjestene skal legge mobilene sine oppi ved ankomst. Det er utrolig irriterende med folk som bare skal se inn i skjermen sin!

Anonymous poster hash: c98fa...10f
Skrevet

Koselig å ha barna med, spesielt om de kan overnatte, har vært i selskap der barna er med, og etter barna er i seng, kan foreldrene ha voksenkos. Både koselig for barn og voksene dette.

Mitt tips til bursdager er for øvrig å finne frem en liten kurv som gjestene skal legge mobilene sine oppi ved ankomst. Det er utrolig irriterende med folk som bare skal se inn i skjermen sin! Anonymous poster hash: c98fa...10f

Skjønner tanken. Men jeg hadde ikke satt pris på om jeg måtte lagt telefonen min i en kurv. Ikke fordi jeg pleier å sitte med den i selskaper, men fordi jeg syntes det er kontrollerende.

Anonymous poster hash: 9cfa7...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...