Gå til innhold

Slør -ikke slør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

...Er plutselig litt usikker...

Jeg skal gifte meg 3.august og har funnet en enkel kjole.

http://www.displaysites.com/jaynehampson/l...istings/18.html

Jeg har i utgangspunktet valgt å ikke ha slør fordi jeg ikke er så høy og er redd for "å bli borte i kjolen", samtidig syntes jeg kjolen er så fin i ryggen. Jeg skal ha oppsatt hår med perler...

Likevel blir jeg usikker siden jeg ser at mange har slør på disse sidene.

Hva syntes dere?? :roll:

Håper jeg kan få noen synspunkter :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er heller ikke så høy, men skal ha kjempe langt slør fordet.

Det kommer litt ann på hvordan man fester sløret også, fester du det helt oppe på hodet virker man fort litt lavere,men fester man det litt lenger bak så på virker det ikke haøyden din ihvertfall.

Kjolen min er og veldig enkel, men sløret mitt er 3,3o langt, og helt likt Mette Marit sitt.

Skrevet

Jeg har full forståelse for dilemmaet ditt.

Tenkte jeg skulle fortelle deg min lille historie om dette med slør.

Da jeg prøvde kjolen første gang, prøvde jeg også slør. Jeg følte meg rett og slett helt molbo med slør jeg. Der og da bestemte jeg at aldri i verden om noen skulle få prakket på meg noe slør.

Så prøvde jeg kjolen en gang til en del uker etterpå. Forloveren min var med og hun fikk meg til å prøve et kort slør. Joda, det var faktisk ganske ålreit og jeg synes det er så flott med alle bruder som har slør. Etter mye om og men fikk hun meg til å velge dette sløret. Og jeg va faktisk fornøyd. Jeg valgte også et kort slør for at den flotte kjolen min skulle syntes litt bak.

Og så da, en del uker etter dette igjen begynte jeg igjen å tvile. Jeg syntes det ble flottere og flottere med lagt slør og jeg dro tilbake til brudebutikken. Her prøvde jeg langt slør og holdt dette opp ved siden av kjolen. Det ble utrolig flott, og dermed endte jeg opp med et langt slør.

Bare en liten historie for å si at dette med slør kan være ganske vanskelig. Men jeg råder deg til å ta en tur i en brudebutikk jeg og prøvde ulike typer slør og se hva du synes om det. Kjolen din var utrolig flott og jeg tror det hadde blitt lekkert med et enkelt slør jeg! Men dette er virkelig smak og behag. Prøv også å kikke på bilder av bruder både med og uten slør og tenkt litt på hvordan du selv vil være på selve dagen. Det var først etter at jeg begynte å tenke sånn at jeg fant ut at jeg ville ha langt slør og at jeg tror dette blir penest på alle bildene som skal tas.

Utrolig vanskelig, og jeg vet ikke om dette var noe hjelp jeg, men mitt tips er iallfall:

prøv deg frem!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jo mange som velger å ha sløret i kirken, for så å ta det av etterpå. Det er jo også en mulighet. Så kan du jo ta bilder både med og uten slør. :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...