AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hva kan jeg gjøre for å like sunn mat? Altså jeg liker det, men får aldri lyst på det..Anonymous poster hash: 3f5fe...51d
Rumle Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Spis det likevel! man må jo ikke alltid spise det man har aller mest lyst på. Litt etter litt venner du deg sikkert til å spise sunnere, og du får mer lyst til å fortsette slik. Lag en ukeplan, og legg inn litt utskeielser, så du ikke mister motet helt 1
Pringle Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Helt enig med Rumle, smaken tilvenner seg til det man spiser og gjør. Start med noe enkelt, og så får du helt sikkert mer lyst på mer! Og du trenger ikke bare spise ryvita med cottage cheese og bær til frokost og kyllingfilet og brokkoli til middag! Alt mulig kan du spise, det viktigste er faktisk variasjon, gjennom dagen, fra dag til dag, uke til uke. 1
KaDust Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Du trenger vel ikke ha lyst på det for å spise det, hvis du likevel liker det? Prøv ut forskjellige oppskrifter du ikke har testet før, så kommer du nok over flere retter som er sååå gode at du får lyst på det av deg selv etterhvert og.
Gjest Nanne70 Skrevet 5. februar 2015 #5 Skrevet 5. februar 2015 Hva mener du med sunn mat, da? Jeg har f.eks. noen middagsretter som jeg lager som jeg så absolutt ser på som sunne, og som jeg synes er skikkelig snaddermat
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 Noe av problemet jeg hadde da jeg spiste mye junk food var at jeg ble vant til at det skulle smake så mye. Helst fett eller sukker. Alt annet smakte "ingenting". Men etterhvert som jeg kuttet ut disse, så begynte sunn mat å smake bedre. Jeg pleide å bruke sånn butikkdressing på nesten alt. Skulle smake den igjen for første gang på 5mnd og det var altfor søtt. Så nå spiser jeg ikke det lenger, Anonymous poster hash: 46074...b85 2
Gjest Runforit Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Hva mener du egentlig? Jeg spiser både lasagna, burger, pizza og muffins og ikke noe av det er usunt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå