marleen Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 jeg stod opp klokken 7 idag så hittil idag har jeg spist frokost : 2 havregrynspannekaker med jordbærsyltetøy uten sukker lunsj : 1 skyr blåblær et lite mellommåltid klokken 14.00 et knekkebrød med kalkunskinke hvorfor er jeg så sulten da?
Contempt Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Fordi kroppen din har behov for mer mat. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Fordi du har spist ALT for lite! For guds skyld, dra til fastlegen og få deg skikkelig hjelp Anonymous poster hash: 18274...827
mandel92 Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Du har startet ganske mange tråder i det siste, og i alle trådene skriver du om et altfor lite matinntak. Du har fått mange svar om at du spiser for lite, tar du ikke svarene til deg? Du må spise mer. Det er ganske tydelig at du har et problematisk forhold til mat. Så kanskje du bør ta deg en tur til fastlegen eventuelt til helsesøsteren på skolen din. Fortell dem om tankene dine rundt mat og slanking, så får forhåpentligvis hjelpen du trenger.
Gjest Runforit Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Kan du stoppe med disse latterlige trådene? Spis mer og skaff hjelp.
grrwaffmjau Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Kan du stoppe med disse latterlige trådene? Spis mer og skaff hjelp. Amen
Pringle Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 La oss alle slutte å svare på disse trådene! 2
Gjest Lite nytt Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Du er nok en gang rapportert! Vær så snill, våkn opp, innse at du har ett problem. Skaff så hjelp. Jeg hadde masse hjelp i boka til Finn Skårderup,, sterk/svak heter den Alle bokhandlere har den. Ta en kikk, les litt og handl den. Vær så snill! Det du driver med er verken bra for kroppen din eller din psyke.
Rainbow Skrevet 3. februar 2015 #9 Skrevet 3. februar 2015 Kjære TS Jeg må stenge denne tråden din også. Jeg sender deg også en PM med litt mer informasjon om hvor du kan søke hjelp. Du spiser eksteremt lite mat, og det er ikke bra for deg. Rainbow81, mod
Anbefalte innlegg