Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem og håper noen kan gi meg et godt råd!

Hadde relativt sort hår og ville ha det lysere. Frisøren helbleket håret mitt og farget over med en brun farge, samt klippet litt. Har langt men tynt hår. Pris: 6500kr!

Kan dette stemme??

Dro tilbake dagen etter å sa jeg ikke var fornøyd med fargen og den syke syke prisen. De sa det var sånn det var men at jeg kunne komme tilbake så skulle de avfarge håret mitt på nytt og la meg gå slik. Det vil si de skulle la meg bli oransj og la meg være sånn. Kjempe bra kundeservice!

Hva ville dere gjort i min situasjon?

Hilsen blakk og misfornøyd jente!

Anonymous poster hash: 450ec...6bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Har skjedd meg også.

Var bleket og ville bli litt mørkere.

Først klippet de av 15 cm, for at det skulle bli billigere. Så farget de med en helfarge som var like blond som før. Bare skadet håret mer...

Jeg kom tilbake, og de helfarget det så det ble mørkebrunt.

Pris: 2000+2000.

Og max skadet hår...

Hvilken salong var det??

Anonymous poster hash: 23054...7c1
Gjest Solstråla88
Skrevet

Det var iallefall en sinnsyk pris! Jeg betalte ikke så mye når jeg giftet meg engang! Og da betalte jeg for forlover, mor, meg selv og to brudepiker. Ville bedt de ordne opp i det, evt sendt en mail til kjedekontoret å klaget. Pleier å fungere å ta det høyre opp

Skrevet (endret)

Har et problem og håper noen kan gi meg et godt råd!

Hadde relativt sort hår og ville ha det lysere. Frisøren helbleket håret mitt og farget over med en brun farge, samt klippet litt. Har langt men tynt hår. Pris: 6500kr!

Kan dette stemme??

Dro tilbake dagen etter å sa jeg ikke var fornøyd med fargen og den syke syke prisen. De sa det var sånn det var men at jeg kunne komme tilbake så skulle de avfarge håret mitt på nytt og la meg gå slik. Det vil si de skulle la meg bli oransj og la meg være sånn. Kjempe bra kundeservice!

Hva ville dere gjort i min situasjon?

Hilsen blakk og misfornøyd jente!

å nei nei nei kjære, Jeg jobber som frisør, og en pris for 6500kr!? er bare helt latterlig!!!!!!!

hvor langt er håret? men som sagt hvis du har langt og tynt så skal ikke prisem ligge på 6500?!?! maksimalt som jeg tar i salongen for klipp og str selvom det er en stor behandlig så 1550kr for farge/str og 780 for klipp! og da føle jeg meg litt strengt om prisen, men sånn er det i vår salong.

du har blitt scammet rett og slett!!!

Endret av Catrin
Skrevet

Jobber også som frisør og signerer hun over, sinnsyk pris!! Veldig dårlig service! Ville sendt en skriftlig Mail til sjefen i bedriften å fortell at du er misfornøyd. Da får nok pipa en annen lyd skal du se

• Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet

Headmasters! Skal aldri dit igjen! Haha

Der betalte jeg 2600kr for en enkel klipp og lyse striper!

Aldri igjen..

Skrevet

La meg gjette..

Klipp, føn og styling 5-800,-

Bleiking 6-800,-

Tillegg langt hår 5-600,-

Forpigmentering 5-700,-

Farging 6-800,-

Sånn ca 4-5000,- synes jeg høres ut som en grei pris.

Skrevet

Oi! Hvilken headmasters var dette?

Anonymous poster hash: d23c4...337

Skrevet

Om du vil gå videre med saken og lreve inn pengene du helt klart unødvendig betalte, så er Jussbuss eller Forbrukerombudet veien å gå. Du har helt klart betalt overpris. Dette burde du ha avklart på forhånd.

Anonymous poster hash: 32b4e...4af

Skrevet

TS her.

La meg gjette..

Bleiking 6-800,-

Forpigmentering 5-700,-

Farging 6-800,-

TS her.

Det som ble utført var kun bleking, farging og klipp. Ikke noe forpigmentering etc. Noe som nå har resultert i at håret mitt har et forferdelig grønnskjær.

Skrevet

Om du vil gå videre med saken og lreve inn pengene du helt klart unødvendig betalte, så er Jussbuss eller Forbrukerombudet veien å gå. Du har helt klart betalt overpris. Dette burde du ha avklart på forhånd.

Anonymous poster hash: 32b4e...4af

Jeg spurte om pris både på forhånd og underveis men det kunne de ikke gi meg.

Skrevet

La meg gjette..

Bleiking 6-800,-

Forpigmentering 5-700,-

Farging 6-800,-

Shit, frisører tjener jo mer enn leger og advokater sin timepris tilsammen.

Skrevet

Ring forbrukerrådet og få tips der. Frisørsaker er dessverre ganske vanskelig juridisk... :(

Anonymous poster hash: dd352...ce2
Skrevet

Shit, frisører tjener jo mer enn leger og advokater sin timepris tilsammen.

Haha, ja tror vi har valgt feil retning :fnise: Skulle blitt svindlere alle mann!

Skrevet

Blir sint på dine vegne når jeg leser dette. Altfor mange inkompetente frisører dessverre! Spesielt på bleking/lyse striper hvis man har naturlig mørkt hår. Mener man burde gi klar beskjed på forhånd som frisør dersom man ikke vet om man klarer å innfri kundens ønske og forestilling om hvordan resultatet skal bli. Jeg har pleid å hatt med bilder for å vise nøyaktig hvordan jeg vil ha fargen, men neida! Til og med da har jeg blitt misfornøyd. Blir helt matt.. Vet det kan være vanskelig å bleke/stripe mørkt hår med et bra resultat, men har hatt frisører som har gjort dette med strålende resultat etter første behandling også. Samt med minimal skade på håret. Dessverre er disse i et mindretall, og de jeg tidligere brukte fast har sluttet som frisører nå. Har vært borte i langt flere dårlige frisører enn gode. Faktisk opplevd både bra og dårlig resultat fra samme frisør i samme salong også.. Helt utrolig. Virker som enkelte slurver ut i fra dagsformen noen ganger. Håret har mye å si for oss jenter, mange frisører burde seriøst skamme seg som ødelegger så mye for kundene sine og attpåtil overpriser seg så til de grader! Noen som vet om noen frisører (navn på frisør) i hvilke salonger som er flinke på bleking/helt lyse striper av mørkt hår? Har omtrent gitt opp :)

Anonymous poster hash: b7bb1...71e

Skrevet

Jeg spurte om pris både på forhånd og underveis men det kunne de ikke gi meg.

Herlighet, noenlunde overslag burde de hvertfall kunne gitt!

Jeg hadde bilen min på verksted, de kunne ikke gi noen pris. Den var inne en uke, og regningen kom på 3000. Skjønner godt at du synes frisør til over det dobbelte er en upris!

Lykke til :blomst:

Anonymous poster hash: 09b89...9ba

Skrevet

Jeg har langt, nordisk hår, og har stripet og klippet det hos diverse frisører opp igjennom, og har ligget mellom 1500 og 2600 kr... men 6000 var jo helt sjukt! :O

• Liker 1
Skrevet

For en PRIS! Jeg var hos en frisør, som skulle bleke etterveksten min på ca 2 cm, klarte ikke å bleke alt, gjemte det under annet hår mens hun tørket og stylet det. Da jeg kom hjem, så jeg det og måtte bleke selv :P Dét var bortkastet tid og penger. Bor i tillegg 3,5 time unna salongen, så gadd ikke dra tilbake for å klage.

Anonymous poster hash: 2fe1a...795
Skrevet

Her burde du ikke betalt, evt. holdt tilbake penger, men nå nytter det lite med "hva en burde gjort..."

Ikke gjør noe med håret før du har levert en skikkelig klage - les artiklene nedenfor for tips.

To artikler om emnet

- en på kvinneguiden

- en på nrk..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...