Gå til innhold

Ulike forventninger i et nytt forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitter på jobben...på en søndag. Orker ikke sitte hjemme i leiligheten og vente.

Han flyttet inn i februar - vi har vært sammen siden september (snart 11 måneder).

Han er alltid opptatt, mye har skjedd og nå står han forran sin "big chance in life" med musikken.

Jeg: forelsket oppetter ørene, men kjenner at dette klarer jeg ikke. Blir så lei meg og føler at jeg alltid kommer i 2.rekke. Trodde jeg skulle fikse det, men det gnager meg så utrolig at han er så opptatt.

Han: fikser ikke at jeg er lei meg. Liker at det er løsninger på ting. Liker ikke at jeg blir "svart" til sinns...uten løsnings-idéer.

Det gjør så vondt. Klarer ikke bevege meg ut av situasjonen heller. Å gå fra han på dette stadiet er rett og slett umulig...er altfor forelska..men skal jeg bite tenna sammen i det uendelige og er det en sunn eller usunn utfordring jeg står forran?

Er så lei meg akkurat nå...og trenger sårt kommentarer..

..når ringte han - lurte på når jeg kommer hjem...jeg er så lei av å være lei, liker ikke meg selv i denne situasjonen...alltid tilgjengelig, alltid der for han, alltid er det jeg som må tilpasse meg til hans liv, hans drømmer - men hvor blir det av mine?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Hvis dere setter hverandre så høyt at dere ønsker å bo sammen, så vil det alltid komme slike bølgedaler mer mer eller mindre oppmeksomhet.

(Og dette er grunnen til at jeg mener man ikke bør flytte for raskt sammen)

Skrevet

Du må bare beskjeftige deg på eget hold. Sørge for å ikke sitte hjemme og savne og tenke, det gjør deg bare deprimert, og ham enda mer frustrert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...