Susa Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Ble strippet av legen på sykehuset idag, blødde mye friskt blod med litt klumper. Avtok en del etter en halvtimes tid. Men nå har det begynt litt igjen, 4 timer senere. Har også en god del mensenmurringer, men ikke rier. Er det vanlig å blø en del etter stripping? Også klumper? Skal ta kontakt med fødeavdeling med en gang det er vannavgang eller rier pga liten baby. Er for øvrig 37+3 idag.
Askmeagain89 Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Jeg aner ikke, men ville ringt for å spørre Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Jeg gjorde det, men ville uansett kontaktet føden.Anonymous poster hash: 9fc4c...7db
Vera Vinge Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Jeg mener å huske at litt blod var vanlig, men at man bør ringe om det er mer enn "litt".
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Hvorfor stripping så tidlig? Fikk du ingen forklaring fra legen ang evt blødning?? Høres rart ut at du må ty til KG, legen burde gitt deg tilstrekkelig med informasjon slik at du ikke skulle gå rundt med unødige bekymringer. Anonymous poster hash: c479f...72a 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Hva er stripping? Anonymous poster hash: 4d930...c5a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Hva er stripping?Anonymous poster hash: 4d930...c5a http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article737588.eceAnonymous poster hash: c479f...72a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Ville også ringt føden og hørt.. lykke til!Anonymous poster hash: b158d...ef2
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Jeg snakket med jordmor om stripping når jeg var der på fredag og hun sa at om man blør mye skal man ringe føden, og er man usikker skal man ringe føden
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Hvilket sykehus er dette? Høres veldig uprofesjonelt ut å utføre dette på en pasient og deretter sende dem hjem uten informasjon om hva man skal gjøre om f.eks.blødninger oppstår. Anonymous poster hash: a2d18...aee
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Er dette noe man må gjøre hvis man ikke vil? Anonymous poster hash: 4d930...c5a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Er dette noe man må gjøre hvis man ikke vil? Anonymous poster hash: 4d930...c5a Nei,det er valgfritt. Anonymous poster hash: a2d18...aee
@laide^ Skrevet 2. februar 2015 #13 Skrevet 2. februar 2015 Blødde etter stripping her. Har blitt strippet 3 ganger. Fødselen har startet innen 1 døgn etter stripping hver gang. Lykke til!
Susa Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #14 Skrevet 2. februar 2015 Babyen er 21% under snittet, så jeg får maks gå ut denne uken. Men de vil jo helst at fødselen skal starte av seg selv, derfor ble jeg strippet så tidlig. Var inne hos legen igjen for ultralyd halvannentime etter stripping, og da ba hun om å få se bindet, og sa at det var bra det hadde blødd friskt. Men nevnte ingenting om videre blødninger. Det er bare litt blod og slim nå.
langbein86 Skrevet 2. februar 2015 #15 Skrevet 2. februar 2015 Babyen er 21% under snittet, så jeg får maks gå ut denne uken. Men de vil jo helst at fødselen skal starte av seg selv, derfor ble jeg strippet så tidlig. Var inne hos legen igjen for ultralyd halvannentime etter stripping, og da ba hun om å få se bindet, og sa at det var bra det hadde blødd friskt. Men nevnte ingenting om videre blødninger. Det er bare litt blod og slim nå. Da jeg ble satt igang ble jeg strippet dagen før ballongkateteret. Blødde litt hele dagen og natten. nevnte det for legen som satte inn ballongen og hun sa det var helt normalt. Lykke til Susa, vet hvordan du har det nå da jg akkurat har vært igjennom vekstavvik og igangsetting. Men alt har gått veldig bra her, og det gjør som regel det
Susa Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #16 Skrevet 3. februar 2015 Da jeg ble satt igang ble jeg strippet dagen før ballongkateteret. Blødde litt hele dagen og natten. nevnte det for legen som satte inn ballongen og hun sa det var helt normalt. Lykke til Susa, vet hvordan du har det nå da jg akkurat har vært igjennom vekstavvik og igangsetting. Men alt har gått veldig bra her, og det gjør som regel det Tusen takk! Husker du skrev det i skravletråden. Har murringer omtrent ved "bikinilinjen", og det kommer en god del slim. Håper jo det er et godt regn. Men både jeg og gubben er sylte forkjøla nå, så haddejo vært greit å vente med fødsel et par dager da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå