AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Bør gå ned 15 kilo. Og det går greit med kosthold men jeg jobber turnus og det kan være slitsomt på nattevakt med bare kaffe. Noen som vet om sukker og kalorifri Red Bull har negativ effekt på forbrenningen? Anonymous poster hash: d42e2...f29
Pringle Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Ingenting annet enn din kroppsvekt og din fysiske aktivitet har effekt på forbrenningen.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 det har nok ingen påvirkning på forbrenningen din, men det er ikke veien til en sunn kropp, vil du virkelig ha det inn i kroppen din` Anonymous poster hash: 6c0a8...fbe 1
Popc0rn Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Jeg jobber også turnus og vi har fått beskjed fra bedriftssykepleier at vi ikke bør drikke kaffe om natta... Prøv heller å få mer søvn. Det skal ikke være nødvendig å drikke kaffe for å komme seg gjennom nattevakta. Jeg drikker null kaffe og null energidrikk på nattevakt.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Ingenting annet enn din kroppsvekt og din fysiske aktivitet har effekt på forbrenningen. Nok en gang uttaler du deg om ting du tydeligvis ikke har peiling på. Du bør virkelig lese deg opp om temaet før du svarer. Anonymous poster hash: 300ad...6f2 3
Gjest Runforit Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Ikke noe negativt for vekten nei. Fres fra Technutition er veldig bra
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Kanskje du kunne forsøke matcha? Munkene bruker den for å få energi, samtidig som det er beroligende så man unngår den litt stressende fornemmelsen kaffe gjerne kan gi. Anonymous poster hash: 6aa95...a1b
SiMa Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 En jeg kjenner sverger til varmt vann (tevann uten te) med en sitronskive for å holde seg våken på nattevakter. I følge henne fungerer det mye bedre enn kaffe (som hun bukte i starten).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå