AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har veldig lyst til å prøve en penisring, men har lite peiling rundt dette. Og siden det er så mange seksuelle vesener på KG, håpet jeg på at noen kanskje har en anbefaling? Som jeg har forstått det finnes det ringer med og uten vibrator? Hva er best? Og den vibratordelen, er den for han også? Eller finnes det penisringer som er for begge? Anonymous poster hash: 7841d...171
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Penisringen er vond å ha på for han. Det er bare for damas nytelse. Skal han ha noe glede av vibrasjon. Må du vibrere han med en hitachi magic wand eller .no Men da bør han ha på seg noe klær. Slik at vibrasjonene ikke blir for intens. Samtidig som han har noe å komme i. Mot å sprute over alt. Jeg koser meg virkelig når dama gjør det på meg. Den delen som gir nytelse til han (hodet) er langt begravet i deg. Så det er ikke lett å finne noe som kan glede han under selve akten. Men for å få litt riktig fordeling, kan han få litt nytelse en gang i blandt. Der du koser med han og bruker div. hjelpemidler. Anonymous poster hash: c3297...bd0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Penisringen er vond å ha på for han. Det er bare for damas nytelse. Skal han ha noe glede av vibrasjon. Må du vibrere han med en hitachi magic wand eller .no Men da bør han ha på seg noe klær. Slik at vibrasjonene ikke blir for intens. Samtidig som han har noe å komme i. Mot å sprute over alt. Jeg koser meg virkelig når dama gjør det på meg. Den delen som gir nytelse til han (hodet) er langt begravet i deg. Så det er ikke lett å finne noe som kan glede han under selve akten. Men for å få litt riktig fordeling, kan han få litt nytelse en gang i blandt. Der du koser med han og bruker div. hjelpemidler. Anonymous poster hash: c3297...bd0 Hæ, er det vondt for han?! Da har jeg plutselig ikke så lyst til å prøve det lenger. Gjelder dette alle menn og alle ringer? Eller er det de som er over gjennomsnittlig stor, kanskje? Jeg googlet Hitachi Magic Wand siden jeg ikke ante hva det er. Ser på bildene at det ble brukt i en episode av Sex and the City en gang, men kun som vibrator for kvinner. Har du noen andre tips til noe som kan gi nytelse for han av diverse hjelpemidler? Han har forresten angst for rumpeting, så det må ikke være noe som skal inn i han. Hehe... Anonymous poster hash: 7841d...171
peppermyntete Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Hæ, er det vondt for han?! Da har jeg plutselig ikke så lyst til å prøve det lenger. Gjelder dette alle menn og alle ringer? Eller er det de som er over gjennomsnittlig stor, kanskje? Jeg googlet Hitachi Magic Wand siden jeg ikke ante hva det er. Ser på bildene at det ble brukt i en episode av Sex and the City en gang, men kun som vibrator for kvinner. Har du noen andre tips til noe som kan gi nytelse for han av diverse hjelpemidler? Han har forresten angst for rumpeting, så det må ikke være noe som skal inn i han. Hehe...Anonymous poster hash: 7841d...171 Selvfølgelig gjelder det ikke alle menn og alle ringer, da hadde ikke penisringer blitt lagd! Kjøp en sammen med partneren din så er dere mer sikre på at den passer og gjør det dere vil den skal gjøre!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Penisringen er vond å ha på for han. Det er bare for damas nytelse. Skal han ha noe glede av vibrasjon. Må du vibrere han med en hitachi magic wand eller .no Men da bør han ha på seg noe klær. Slik at vibrasjonene ikke blir for intens. Samtidig som han har noe å komme i. Mot å sprute over alt. Jeg koser meg virkelig når dama gjør det på meg. Den delen som gir nytelse til han (hodet) er langt begravet i deg. Så det er ikke lett å finne noe som kan glede han under selve akten. Men for å få litt riktig fordeling, kan han få litt nytelse en gang i blandt. Der du koser med han og bruker div. hjelpemidler. Anonymous poster hash: c3297...bd0 har et tips til deg: slutt å snakk for alle!!!Anonymous poster hash: 97d1f...bac
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Hæ, er det vondt for han?! Da har jeg plutselig ikke så lyst til å prøve det lenger. Gjelder dette alle menn og alle ringer? Eller er det de som er over gjennomsnittlig stor, kanskje? Jeg googlet Hitachi Magic Wand siden jeg ikke ante hva det er. Ser på bildene at det ble brukt i en episode av Sex and the City en gang, men kun som vibrator for kvinner. Har du noen andre tips til noe som kan gi nytelse for han av diverse hjelpemidler? Han har forresten angst for rumpeting, så det må ikke være noe som skal inn i han. Hehe...Anonymous poster hash: 7841d...171 Magic wand er helt rå ! Vi har europe magic wand klitorisvibrator som vi BEGGE bruker. Kjøp også med kondomeriets orgasme-glidemiddel. Det er helt rått! Kjæresten min bruker magic wand rett på pikkhodet mitt og med nok glidemiddel gjør det ikke vondt. Kroppen blir helt skkelven etter en orgasme med bruk av den. Du ligger der å får nærmest spasmer når den treffer riktig den er ubeskrivelig godt... dDen koster 1200 ,- men er vel verdt det! Anonymous poster hash: 42eb9...b1b 1
jackdaniel Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Penis ring er digg. Må kjøpe en i mykt materiale som er elastisk. Pikken blir hardere og det er lett å få den til å stå selv om man har drukket ;-)
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Hæ, er det vondt for han?! Da har jeg plutselig ikke så lyst til å prøve det lenger. Gjelder dette alle menn og alle ringer? Eller er det de som er over gjennomsnittlig stor, kanskje? Jeg googlet Hitachi Magic Wand siden jeg ikke ante hva det er. Ser på bildene at det ble brukt i en episode av Sex and the City en gang, men kun som vibrator for kvinner. Har du noen andre tips til noe som kan gi nytelse for han av diverse hjelpemidler? Han har forresten angst for rumpeting, så det må ikke være noe som skal inn i han. Hehe...Anonymous poster hash: 7841d...171 Slapp helt av.. Det finnes masse varianter og velge i. Ville anbefalt en penisring uten vibrasjon og en med. De er himmelsk å ha på. Orgasmen blir mye sterkere og den blir mere følsom. LØP og kjøp!Anonymous poster hash: 35721...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå