Gå til innhold

Hvilken str i Reima høst/vårdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er Reima-dressene i str? Har hørt at de er litt store, men er de SÅ store? Står mellom å kjøpe i str 80 eller 86. Tenker at 80 blir for smått til høsten igjen, men kan jeg egentlig regne med å kjøpe for to sesonger?

Sønnen min er ganske lang for alderen, 8 mnd og 74 cm. Bruker str 74 og 80 nå, 80 er litt stort.

Jeg er så ubesluttsom! :vetikke:

Anonymous poster hash: 847e9...195
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt 80. Min sønn bruker 92 i klær, men 86 i dress nå. Har kjøpt vinterdress til neste år, i str 92.

Anonymous poster hash: 8199f...c42
Skrevet

Jeg ville absolutt kjøpt 86. Vi har alltid brukt en str større i uteklær enn inneklær. Vi brukte 92 på guttungen i høst da brukte han fremdeles 80 og 86 i klær. Den kan han fortsatt bruke i vår. Parkdressene er ganske tynne så gjør ikke noe om de er litt store.

Anonymous poster hash: 34da8...256

• Liker 1
Skrevet

Hm, ble ikke så mye klokere. Andre som har innspill?

TS

Skrevet

Hvordan er Reima-dressene i str? Har hørt at de er litt store, men er de SÅ store? Står mellom å kjøpe i str 80 eller 86. Tenker at 80 blir for smått til høsten igjen, men kan jeg egentlig regne med å kjøpe for to sesonger?

Sønnen min er ganske lang for alderen, 8 mnd og 74 cm. Bruker str 74 og 80 nå, 80 er litt stort.

Jeg er så ubesluttsom! :vetikke:

Når han bruker 74 og 80 nå, så ville jeg kjøpt 86 eller 92. Det er jo 7-8 måneder til høsten.

Anonymous poster hash: 646b0...672

Skrevet

De kan vel snurpes i livet fremdeles? I så fall ville jeg kjøpt 86. De er gode i str.

Skrevet

Jeg ville også kjøpt 86. Plutselig skyter de i været og det er jo lenge til høsten. Guttungen her brukte ikke 80 mer enn et par måneder da han plutselig skøt i været. 74 brukte han en stund og bruker fortsatt 86 (straks 2) dresser skal aldri være snurpete i str, da blir de ubehagelige å leke i. Barn kan f.eks være lange i ryggen og da vil dressen stramme når de bøyer seg.

Skrevet

Jeg ville kjøpt 86. Bedre det er stort enn lite, sjansen er så stor for at de plutselig strekker seg.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk! Dere tror ikke at 86 blir for stort nå? (Hæ, hva da ubesluttsom og usikker førstegangsmamma? :fnise: )

TS

Skrevet

Litt stor, men vil gå helt fint. Ikke farlig med litt stor dress ;-)

Skrevet

Tusen takk! Dere tror ikke at 86 blir for stort nå? (Hæ, hva da ubesluttsom og usikker førstegangsmamma? :fnise: )

TS

Vi har alle vært der :) Som sagt, bedre det er stort enn lite.

Skrevet

Hm, ble ikke så mye klokere. Andre som har innspill?

TS

kjøp i 86, så er det litt å gå på.

Anonymous poster hash: d3861...5fc

Skrevet

86 it is :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...