Gå til innhold

sove billig i London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten tenkte å tilbringe 3 dager i London, og har aldri vært der før.

har dere anbefaling til et billig hotell/hostel med dobbelseng og litt rolig for oss to? :)

Anonymous poster hash: e2a44...0be

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi pleier å bo på tyne hotells. De er billige, men bra og ligger sentralt. Litt type Ryanair, hvor man betaler for alt ekstra uten selve rommet. (Håndklær + shampoo, hårføner, Internett, tv)

Vi booker alltid gjennom expedia og da har vi fått med håndklær +shampoo gratis. En gang fikk vi også hårføner og Internett gratis.

Men disse extratingene koster heller ikke mye:)

Endret av superdupermeg
Skrevet (endret)

Sov på Plaza on the River når jeg var der i sommer, utrolig fint hotell med grei beliggenhet. Tror vi betalte rundt 4000 per pers for 4 netter, og da var fly inkludert i prisen. :-)

Endret av Nillie
Skrevet

Coach-surfing?

Anonymous poster hash: 9379a...cf5
Skrevet

Sov på Plaza on the River når jeg var der i sommer, utrolig fint hotell med grei beliggenhet. Tror vi betalte rundt 4000 per pers for 4 netter. :-)

Det er ikke direkte billig da :P

Tune hotel (kanskje de superdupermeg mener?) er kult, fine priser og du velger hva du vil ha.

Ellers sov jeg på Meininger Hotel sist jeg var i London, de har både hostel- og hotellmuligheter. Frokosten suger, men det er mye bra i området. I tillegg veldig sentralt :)

Skrevet

Tune Hotel Paddington.

Anonymous poster hash: 43c16...6f5
Skrevet

Det er ikke direkte billig da :P

Tune hotel (kanskje de superdupermeg mener?) er kult, fine priser og du velger hva du vil ha.

Ellers sov jeg på Meininger Hotel sist jeg var i London, de har både hostel- og hotellmuligheter. Frokosten suger, men det er mye bra i området. I tillegg veldig sentralt :)

Hehe, ja. Var tune jeg skulle skrive:P

Skrevet

Qbic er billig og bra! Men bestill god tid i forveien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...