AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Jeg og kjæresten tenkte å tilbringe 3 dager i London, og har aldri vært der før. har dere anbefaling til et billig hotell/hostel med dobbelseng og litt rolig for oss to? Anonymous poster hash: e2a44...0be
superdupermeg Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Vi pleier å bo på tyne hotells. De er billige, men bra og ligger sentralt. Litt type Ryanair, hvor man betaler for alt ekstra uten selve rommet. (Håndklær + shampoo, hårføner, Internett, tv) Vi booker alltid gjennom expedia og da har vi fått med håndklær +shampoo gratis. En gang fikk vi også hårføner og Internett gratis. Men disse extratingene koster heller ikke mye:) Endret 10. februar 2015 av superdupermeg
Nillie Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 (endret) Sov på Plaza on the River når jeg var der i sommer, utrolig fint hotell med grei beliggenhet. Tror vi betalte rundt 4000 per pers for 4 netter, og da var fly inkludert i prisen. :-) Endret 10. februar 2015 av Nillie
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Coach-surfing? Anonymous poster hash: 9379a...cf5
Ginny Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Sov på Plaza on the River når jeg var der i sommer, utrolig fint hotell med grei beliggenhet. Tror vi betalte rundt 4000 per pers for 4 netter. :-) Det er ikke direkte billig da Tune hotel (kanskje de superdupermeg mener?) er kult, fine priser og du velger hva du vil ha. Ellers sov jeg på Meininger Hotel sist jeg var i London, de har både hostel- og hotellmuligheter. Frokosten suger, men det er mye bra i området. I tillegg veldig sentralt
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Tune Hotel Paddington. Anonymous poster hash: 43c16...6f5
superdupermeg Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 Det er ikke direkte billig da Tune hotel (kanskje de superdupermeg mener?) er kult, fine priser og du velger hva du vil ha. Ellers sov jeg på Meininger Hotel sist jeg var i London, de har både hostel- og hotellmuligheter. Frokosten suger, men det er mye bra i området. I tillegg veldig sentralt Hehe, ja. Var tune jeg skulle skrive:P
mercury_ Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 Qbic er billig og bra! Men bestill god tid i forveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå