AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Fikk meg nettopp en ny iphone etter å ha hatt den gamle i 3 år uten skader,så klarte jeg altså å miste den nye iphone 6 i do natt til søndag i det jeg skulle til å sitte meg. Jeg tørket kjapt over den før jeg la den i ovnen på 50 grader,etter en liten stund la jeg den over i ris. Idag prøvde jeg å sette i ladern for å se om den ville skru seg på,noe den gjorde. Man kan se på skjermen at den er vannskadet siden fargene er mye svakere osv,i tillegg funker ikke touchen på skjermen. Hva kan jeg gjøre? Tror dere den blir bedre av å ligge i ris i flere dager,evt hvor mye koster det å reparere den? Anonymous poster hash: 0582b...eb0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Oij... Kondolerer. Anonymous poster hash: 64476...ee6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Desverre er dovann så urent at elektronikken er mest sannsynlig ødelagt av skadene. Selv om du tørker den i ovn eller med ris så ligger det nå alskensk rart fra dovannet på kretsene. Jeg mistet min tlf i do for et par år siden, jeg måtte bare kjøpe ny. En ting du kan gjøre først er å åpne den opp og rese med isopropanol. Mest sannsynlig vil det ikke fungere, men du kan jo prøve. Anonymous poster hash: 92aa2...d4f
Shinigami Skrevet 9. februar 2015 #4 Skrevet 9. februar 2015 Jeg mistet mobilen i do en gang, og den klarte seg fint etter tørking. Men det var en gammel Nokia.
Lutetium 71 Skrevet 9. februar 2015 #5 Skrevet 9. februar 2015 Jeg mistet mobilen i do en gang, og den klarte seg fint etter tørking. Men det var en gammel Nokia. Da nappet du kanskje ut batteriet? iPhone 6 har et batteri som sitter fast, så da er man basically fokka om den detter i vannet. Da får spenningen fra batteriet lov å lage irr i innmaten. Nå ser det ut til at det er hovedsaklig skjermen som har fått størst problemer på TSs mobil, men det kan nok være andre problemer med den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå