Gå til innhold

Han tisset i sofaen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

:O

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller kjøpt en ny sofa. Vanskelig å få en (stoff) sofa 100 % ren.. Det trekker jo nedi og "tørker".

Anonymous poster hash: 7365a...9c5
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sendt den på rens, eller kjøpt ny og sendt han regningen i posten.

Skrevet

Du drar inn en stupfull eks. i ditt eget hjem. En mann det virker som om du er redd for?

Send regningen på ny sofa og ikke slipp han inn i huset igjen. Herregud hvor undersrykket er du?

• Liker 1
Skrevet

Usj. Tror det blir å sende regning på ny sofa. Unger og kjæledyr som tisser i sofaen kan som regel overleves, for det blir ikke så mye, men en voksen mann... Det blir fort altfor mye. Spyle sofaen og bruke tepperensemaskin etterpå, kanskje? Men så er det spørs om den tørker fort nok etterpå så den ikke råtner eller mugler istedet.

Anonymous poster hash: 6f0ec...f95

Skrevet

Det er da ikke du som må vaske! Han som tissa i den bør kjøpe ny til deg

Skrevet

Kan levende se for meg hvordan denne fyren er!!

Går det ikke å vri penger ut av faenskapet for sofaen, slipp han aldri inn igjen. Eller... slipp han aldri inn igjen uansett!!

• Liker 6
Skrevet

Er sofaen en hel del? Eller kan du ta ut en og en pute fra setet? Hvis sistnevnte er tilfelle er det vel bare og ta den nedtissa puta i dusjen og spyle mange ganger og sette inn m vaskemiddel.

Er det en hel del, vel- hva med å sette den på verandaen så du får spylt den, hvis det går an? og sette inn med vaskemiddel samt skylle og spyle mange runder? Evt med bøtter i sofaen men det blir mye søl.

kan ikke tenke meg at parketten ødelegges av urin? den er jo lakket så det burde være grei skuring- bokstavelig talt- å vaske med vaskemiddel mange runder og så med rent vann..

Anonymous poster hash: 9fac5...77b
Skrevet

Er sofaen en hel del? Eller kan du ta ut en og en pute fra setet? Hvis sistnevnte er tilfelle er det vel bare og ta den nedtissa puta i dusjen og spyle mange ganger og sette inn m vaskemiddel.

Er det en hel del, vel- hva med å sette den på verandaen så du får spylt den, hvis det går an? og sette inn med vaskemiddel samt skylle og spyle mange runder? Evt med bøtter i sofaen men det blir mye søl.

kan ikke tenke meg at parketten ødelegges av urin? den er jo lakket så det burde være grei skuring- bokstavelig talt- å vaske med vaskemiddel mange runder og så med rent vann..

Anonymous poster hash: 9fac5...77b

Siden ts ikke sier noe om det, er det nok bare hvert enkelt bord som er lakket. Kommet det urin ned imellom og trekker inn i endeveden vil hele gulvet stinke urin for evig.

Jeg syns ts burde gå til politiet og be om besøksforbud og så saksøke grisen. TS skal ikke betale et øre av dette her.

Anonymous poster hash: 84673...db8

Skrevet

Siden ts ikke sier noe om det, er det nok bare hvert enkelt bord som er lakket. Kommet det urin ned imellom og trekker inn i endeveden vil hele gulvet stinke urin for evig.

Jeg syns ts burde gå til politiet og be om besøksforbud og så saksøke grisen. TS skal ikke betale et øre av dette her.

Anonymous poster hash: 84673...db8

Ts her:

Jeg vet ikke noe om parketten, jeg leier her jeg bor. og sofaen er en hel del, sånn tresko sofa med sjeselong. Er ca område på størrelse med en stor pute som er dekket med urin, i sofaen.

Hvis han skal betale for det, så må jeg nok saksøke eller gjøre det på annen måte for aldri i verden om han gjør det, "han var full og visste ikke selv at han gjorde det" kommer han til å si. Og nei, jeg tør ikke si noe særlig til han, sikkert dumt, og min egen feil... Har vasket parketten, men ser det er skygger av flekk der..

Anonymous poster hash: db025...4f3

Skrevet

Vask sofaen med eddik. Legg plast på gulvet om det blir veldig vått i sofaen, så du ikke ødelegger parketten.

Anonymous poster hash: d6c3e...7f8

Skrevet

Vask sofaen med eddik. Legg plast på gulvet om det blir veldig vått i sofaen, så du ikke ødelegger parketten.

Anonymous poster hash: d6c3e...7f8

Vil det ikke stinke eddik da?

ts

Skrevet

Tok inn min ekstremt fulle eks(alkoholiker) og han urinerte over hele sofaen min og gulvet, to ganger. Hvordan vasker jeg bort dette? Det lukter fryktelig vondt, og jeg hadde ikke samvittighet til å kaste han ut.

Stanken av ølpiss er nesten umulig å få bort.Han bør bekoste ny sofa synes jeg!

Anonymous poster hash: 1fff7...e6b

Skrevet

Kanskje du kan prøve Urine off? Det brukte jeg da en ukastrert hankatt tisset i sofaen, og de hjalp med å få bort lukta. Fåes kjøpt på dyrebutikk.

Anonymous poster hash: f0e91...0d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...