Gå til innhold

Han tisset i sofaen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok inn min ekstremt fulle eks(alkoholiker) og han urinerte over hele sofaen min og gulvet, to ganger. Hvordan vasker jeg bort dette? Det lukter fryktelig vondt, og jeg hadde ikke samvittighet til å kaste han ut.

Anonymous poster hash: db025...4f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OMG :sjokkert:

Er det stoffsofa så har nok urinen trekt seg godt nedi både stoff og skumgummi. Du får nok ikke den ren uten å sende den til rens, eller rett og slett bære den ut på plenen og gjennomspyle den mange ganger.

Anonymous poster hash: 01efe...d81
Skrevet

Er stoffsofa, og jeg sprayet den med vanish og prøvde å trekke ut mesteparten med flere håndklær, men lukten sitter virkelkg. Er en stor flekk i sofaen og parketten er vel ødelagt... Ts

Skrevet

Er stoffsofa, og jeg sprayet den med vanish og prøvde å trekke ut mesteparten med flere håndklær, men lukten sitter virkelkg. Er en stor flekk i sofaen og parketten er vel ødelagt... Ts

Jaja, det er vel "lønna" di for å ta en skikkelig beruset alkoholiker inn i hus.

Anonymous poster hash: 01efe...d81

• Liker 2
Skrevet

Aiai, the classy. Nei, hiv nå dritfyren på døren for pokker. Send regning på ny sofa og parkett.

• Liker 12
Skrevet

Neste gang nekter du å slippe han inn. Er redd du må kaste sofaen eller sende den på rens. Send regninga til eksen.

Anonymous poster hash: 9e680...e28

• Liker 1
Skrevet

Neste gang nekter du å slippe han inn. Er redd du må kaste sofaen eller sende den på rens. Send regninga til eksen.

Tør ikke dette av andre grunner. Er det vrikelig ikke en sofa å redde? Ts

Skrevet

Hva er det du ikke tør?

Nei, urin ødelegger sofaen totalt.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sånn går det når du tar inn din ekstremt fulle eks :fnise: Må nok kjøpe deg ny sofa nå!

Endret av Tissefant
Skrevet

Sånn går det når du tar inn din ekstremt fulle eks :fnise: Må nok kjøpe deg ny sofa nå!

Eller han burde gjøre det.

• Liker 2
Skrevet

Synes grisen skal få spyle den selv, eller kjøpe en ny en til deg.

Har hatt mange fulle folk i hus opp gjennom år og flere fester. ALDRI opplevd at noen pisser der det ikke skal tisses.

Skrevet

Bra fyren i det minste er en eks.

Anonymous poster hash: 7ea6c...8c1
  • Liker 1
Skrevet

Og hvordan klarte han å piss ned sofaen din TO ganger? Klarte han ikke å lage flekken stor nok første gangen, så han måtte ta en omgang til for å fullføre verket?

Skrevet

Og hvordan klarte han å piss ned sofaen din TO ganger? Klarte han ikke å lage flekken stor nok første gangen, så han måtte ta en omgang til for å fullføre verket?

En gang i sofaen og en gang på parketten etter jeg hadde fått han ned på gulvet. Er 115 kg mann å bære på, og vanskelig å vekke når han omtrent er bevisstløs... Ts

Skrevet

Eller han burde gjøre det.

Ja han burde det, men kommer sikkert aldri til å kjøre det likevel.

Skrevet

En gang i sofaen og en gang på parketten etter jeg hadde fått han ned på gulvet. Er 115 kg mann å bære på, og vanskelig å vekke når han omtrent er bevisstløs... Ts

:fnise: hva slags mann er det du har rotet deg opp i.

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor tør du ikke det?

Sofaen må nok renses ja.

Kan trekket tas av putene? I så tilfellet kan du vaske trekket i vaskemaskinen og vaske putene i en stom kum/balje. Du må regen med det kan ta ganske lang tid før de er tørre er jeg redd.

Parketten; Er det lakket etter at den ble lagt? Hivs ikke så må du regne med at urinen har trukket inn i via endene på hvert parkettbord om ingen var der med en fille og tørket opp med en gang urineringen fant sted.

Skrevet

Bra han ikke spydde ned sofaen din da. Synes spy er verre enn tiss.

Han burde helt klart gjøre opp for seg, men tviler på han gjør det.

Gjest Coolaid
Skrevet

Tok inn min ekstremt fulle eks(alkoholiker) og han urinerte over hele sofaen min og gulvet, to ganger. Hvordan vasker jeg bort dette? Det lukter fryktelig vondt, og jeg hadde ikke samvittighet til å kaste han ut.

Det er ikke du som vasker bort dette. Det er ham !

Eller så kan han kjøpe ny sofa.

Skrevet

Du kan leie steammaskin hos fargehandel, og kjøpe vaskemiddel til h i der. Vi fikk vekk kattepiss med det etter katten hadde urinert kraftig i sengen vår.

Anonymous poster hash: 068a4...22e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...