Gjest Foxx Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hei, Jeg har ett IKEA bord hjemme som jeg er så utrolig glad i. Elsker formen på det og har ikke lyst å bytte det ut! Tingen er at minste mann hjemme har laget noen riper i det så det er må en måte små hakk som er i trefarge på det. Har i tillegg 1 stygt merke i det etter kaffesøl. Bordet er helt glatt, ikke høyglans men kan minne litt. Er det noen av dere som har tips til hva jeg kan gjøre for å fornye overflaten? Regner med det blir utrolig stygt om jeg maler over det med vanlig hvit maling. Noen som har andre tips kanskje til noe hvitt jeg kan ta over hakkene? Bordet ser slik ut;
Gjest Evans Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Har du prøvd med akryl? Smør litt akryl på de stende det er hakk og dype striper - husk på å få bort all akrylen som ikke er direkte på skaden. Hvis det er nødvendig kan du kanskje flekke litt med maling etter akrylen har tørket.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Kontaktplast som du limer opp på? "Marmor" er jo veldig i vinden for tiden. Anonymous poster hash: 3e582...ac0
Gjest Foxx Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Kontaktplast som du limer opp på? "Marmor" er jo veldig i vinden for tiden. Anonymous poster hash: 3e582...ac0 Tusen takk for tips :-)
Gjest Foxx Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Har du prøvd med akryl? Smør litt akryl på de stende det er hakk og dype striper - husk på å få bort all akrylen som ikke er direkte på skaden. Hvis det er nødvendig kan du kanskje flekke litt med maling etter akrylen har tørket. Takk for tips, det skal jeg prøve
Gjest Evans Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Takk for tips, det skal jeg prøve Bra, se et par youtube filmer om hvordan du bruker det, eller snakk med noen som er gode på det, før du setter i gang - så får du det penest mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå