Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi prøvd å bli gravid i flere år. Jeg har blitt det 4 gang, men vi sitter her fortsatt barnløse.

Første gang mistet jeg i uke 16, andre gang i uke 7. Fortsatt så vi lyst på dette å fikk beskjed om å fortsette å prøve.

Tredje gang var det ex.u å måtte fjerne en eggleder da denne sprakk og jeg mistet mye blod. Fjerde gang (6 uker siden) var det en ny ex.u, denne gangen i kanten på livmor, noe som gjorde at jeg blødde masse! kikkhulsopperasjonen ble avbrutt og de måtte åpne meg da jeg blødde fortere enn de fikk sydd meg sammen... Noen som har opplevd lignende å kan komme med noen solskinnshistorier?

Jeg har fortsatt en eggleder som er fin og legene sier vi kan begynne å prøve igjenn om noen måneder. Men jeg er redd og vet ikke hvor mye mer av dette kroppen min og forholdet vårt tåler:(

Anonymous poster hash: ef2d2...051

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lignende å fortelle om. Men det gjør meg trist å lese. Kan ikke annet enn å si lykke til videre. Dere har heldigvis fremdeles gode sjanser for å lykkes siden du har frisk eggleder :) Håper dere kommer styrket ut av dette sammen og ikke glir fra hverandre. La kroppen få hvile noen måneder, kanskje prøve å gjøre det som gir deg/dere energi og overskudd og tar en del av tankene bort fra det andre. Stor klem til deg :klemmer:

Skrevet

For noen lite oppløftende svar! Har ikke noe solskinnshistorie til deg, ts, men sender deg masse lykke til!

Skrevet

Kjære deg! Dette hørtes utrolig tøft ut.. Har de funnet ut av hva som gjør at du har hatt to exu?

Dere må nesten bare sette dere ned og ta en avgjørelse på hvor mye mer dere orker.

Om dere kommer frem til at dere ikke orker mer, har dere vurdert adopsjon?

Anonymous poster hash: daa36...493

Skrevet

Ryddet for krenkende innlegg.

Tekola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...