AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hei! Kan jeg få tips til noen skikkelig gode video-redigeringsprogrammer? Imovie liker jeg ikke. Hadde Final Cut Pro helt til jeg var så dum å oppgradere til Yosite, og da er programmet "for gammelt" til å fungere på den versjonen. Likte Final Cut Pro ganske godt, men ikke 100% Her er noen ting jeg ønsker å kunne gjøre på videoredigeringsprogrammet: - Legge til musikk og lyd, og at det skal være mange muligheter med det. - Kunne forandre og tilpasse fargene og lyset på videoen - Kunne bruke mange forskjellige formater... (Final Cut var idiotisk sånn sett) - Kunne klippe ut en del (f. eks en person) fra et videoklipp og lime inn i et annet. Noen tips? Anonymous poster hash: ca48c...f14
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Sony vegas pro Anonymous poster hash: 53c39...b81
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Sony vegas pro Anonymous poster hash: 53c39...b81 Tusen takk! Har lest litt om dette nå, og det virker som noe som kan passe veldig bra for meg. Vet du hvor man kan kjøpe det? Helst i vanlig butikk og ikke over nett... Og i så fall en nettbutikk som er til å stole på Anonymous poster hash: ca48c...f14
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Og kan man bruke det på Mac, forresten? Anonymous poster hash: ca48c...f14
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Adobe premiere pro Anonymous poster hash: 18056...10c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Adobe premiere pro Anonymous poster hash: 18056...10c Takk for tips! Kan det også gjøre alt det jeg trenger det til? Anonymous poster hash: ca48c...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå