Gå til innhold

Hva gjør man om arbeidsgiver ikke gir inntektsopplysninger til nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tidligere arbeidsgiver nå,og har ventet på at de skal sende ut inntekstopplysninger i flere måneder nå.

Jeg har mast på dem og nav har sendt ut flere purringer. Virker som de driter i det egentlig,og det er snakk om ganske så mye penger. Jeg er rett og slett møkklei av å vente på dem, og lurer på om det er noe jeg kan gjøre selv?

Helt utrolig at det ikke går an å sende inn disse opplysningene.

Anonymous poster hash: f06fe...4d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville møtt opp på NAV med kopi av lønnsslippene mine for de siste månedene, evt lønns- og trekkoppgaven i tillegg. Siden NAV også har purret på din arbeidsgiver uten resultat, er det jo greit å dokumentere at inntektsopplysninger derfra er forsøkt framskaffet uten resultat.

• Liker 2
Skrevet

Ja, kanskje jeg skal prøve det.

Kan jo ikke gå og vente i all evighet heller. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Sikkert gjort på få minutter.

Anonymous poster hash: f06fe...4d9

Skrevet

Jepp, det ER gjort på få minutter! Gjør dette i jobben min i dag, bruker jo ikke lang tid på det. Synd de skal være så treige med det, men noen har jo skjemaskrekk og mange NAV-skjemaer er tungvinte. Ikke dette da, syns jeg. Du har ikke noe å tape på å prøvde den varianten jeg foreslo. Du skal jo ha noe å leve av.

Skrevet

Jeg ville møtt opp på NAV med kopi av lønnsslippene mine for de siste månedene, evt lønns- og trekkoppgaven i tillegg. Siden NAV også har purret på din arbeidsgiver uten resultat, er det jo greit å dokumentere at inntektsopplysninger derfra er forsøkt framskaffet uten resultat.

Dette:)

Gjest The damned
Skrevet (endret)

Tusen takk for svar :)

Får se om jeg får et møte med nav snart.

Og der var jeg ikke anonym lenger. Jaja..

Endret av The damned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...