AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Det er tidligere arbeidsgiver nå,og har ventet på at de skal sende ut inntekstopplysninger i flere måneder nå. Jeg har mast på dem og nav har sendt ut flere purringer. Virker som de driter i det egentlig,og det er snakk om ganske så mye penger. Jeg er rett og slett møkklei av å vente på dem, og lurer på om det er noe jeg kan gjøre selv? Helt utrolig at det ikke går an å sende inn disse opplysningene. Anonymous poster hash: f06fe...4d9
Eneri Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Jeg ville møtt opp på NAV med kopi av lønnsslippene mine for de siste månedene, evt lønns- og trekkoppgaven i tillegg. Siden NAV også har purret på din arbeidsgiver uten resultat, er det jo greit å dokumentere at inntektsopplysninger derfra er forsøkt framskaffet uten resultat. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Ja, kanskje jeg skal prøve det. Kan jo ikke gå og vente i all evighet heller. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Sikkert gjort på få minutter. Anonymous poster hash: f06fe...4d9
Eneri Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Jepp, det ER gjort på få minutter! Gjør dette i jobben min i dag, bruker jo ikke lang tid på det. Synd de skal være så treige med det, men noen har jo skjemaskrekk og mange NAV-skjemaer er tungvinte. Ikke dette da, syns jeg. Du har ikke noe å tape på å prøvde den varianten jeg foreslo. Du skal jo ha noe å leve av.
Rotemor Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Jeg ville møtt opp på NAV med kopi av lønnsslippene mine for de siste månedene, evt lønns- og trekkoppgaven i tillegg. Siden NAV også har purret på din arbeidsgiver uten resultat, er det jo greit å dokumentere at inntektsopplysninger derfra er forsøkt framskaffet uten resultat. Dette:)
Gjest The damned Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Tusen takk for svar Får se om jeg får et møte med nav snart. Og der var jeg ikke anonym lenger. Jaja.. Endret 2. februar 2015 av The damned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå