Gå til innhold

slanking - shaker - herbalife

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å gå ned i vekt, men har ikke råd til herbalife. Noen andre shaker som funker like bra, men som er billig?
MÅ man trene når man går på slike shake-kurer? Tenker i starten, vanskelig å trene når man er så overvektig.

Anonymous poster hash: 3c3dd...2f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

som smaker godt også..
ts

Skrevet

OG metter bra... ingen?
ts

Gjest Runforit
Skrevet

Spis vanlig mat i underskudd. Bedre og billigere.

• Liker 5
Skrevet

Det meste av slike shaker virker vel like bra... dvs dårlig. Penger ut av vinduet. Spis mat isteden. Du trenger ikke trene for å gå ned i vekt, du kan gå ned i vekt ved å bare spise litt mindre. Men det er bra for helsa å være i bevegelse.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har lyst til å gå ned i vekt, men har ikke råd til herbalife. Noen andre shaker som funker like bra, men som er billig?

MÅ man trene når man går på slike shake-kurer? Tenker i starten, vanskelig å trene når man er så overvektig.

Ser du skriver du ikke har råd til Herbalife, er nysgjerrig og lurer på hvilke priser du har hørt om?

Bruker selv Herbalife og har nå på fire uker gått ned 7kg

Skrevet

Har prøvd herbalife.. er helt OK. Men er jo samme prinsippet som alle andre shake-kurer. Er jo helt tom i magen så, ihvertfall jeg, som ikke har potensiale til spiseforstyrrelse i meg, ble desperat sulten etterhvert. Jeg er ganske matvark da ;) Hvis planen din er bare å drikke sånne shaker, så er min erfaring at man blir griseslapp. Jeg lå i fosterstilling etter et par dager. Tror det er meningen at man bare skal ta seg en tur daglig i et tempo hvor man blir småsvett, ikke heavy trening. Som andre sier, er det like så greit å følge en standar diett ( typ grete Rode). Er jo ikke som om det er noe magisk i disse shakene som gjør at du blir tynnere. Men hvis du aller helst vil bruke shaker, så har jo apoteket tilbud hele tiden på allevo og nutrilett. Du kan jo teste ut om noen av de faller i smak. ( Men... jeg må si at hearbalife er faktisk ganske god på smak sammenlignet med andre greier. Men på en annen side, etter tre dager med bare klissete shaker, så smaker alt dritt etterhvert uansett). Lykke til uansett!

Skrevet

Har lyst til å gå ned i vekt, men har ikke råd til herbalife.

Da er det bedre og billigere med vanlig mat.

Anonymous poster hash: 58fba...876

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...