Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #1 Del Skrevet 8. august 2004 Noen som vet hvor man får kjøpt et Bonsai tre? Selges de i vanlige blomsterbutikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 8. august 2004 #2 Del Skrevet 8. august 2004 Mener å ha sett de på Plantasjen ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2004 #3 Del Skrevet 8. august 2004 De selges i vanlige blomsterbutikker, har i hvert fall sett flere. De er kjempetøffe! Men nokså dyre..? Lykke til med treet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #4 Del Skrevet 8. august 2004 Flotte, men tør ikke kjøpe. de står jo på lite underlag og tror de vil dø hos meg??? Bonsai skal jo klippes når de vekser, men det er vel ikke bare til å klippe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #5 Del Skrevet 9. august 2004 De selger dem bl.a på Plantasjen ja.. Du kan kjøpe bøker om Bonsai-trær og stell av dem. Jeg har et tre..foreløpig står den der mer som en vanlig plante, har aldri klippet den til på noen måte.. (Det aner meg at jeg vil klare å drepe den før det blir aktuelt..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå