Gå til innhold

Ekstra facebook-konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har en ekstra facebook-konto til grupper, følger etc. som de ikke vil vise vennelisten? Jeg har det. Er med i noen angstgrupper bl.a. som jeg ikke er modig nok til å la vennene mine få snusen i.

Synes det er litt feigt kanskje, og føler at jeg bidrar til å stigmatisere ytterligere, men samtidig bor jeg på et lite tettsted der alle vet alt om alle.

Er det flere som gjør dette?

Anonymous poster hash: 3fc7f...bd8
Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg har ikke det. Men er ikke ofte de gruppene som har litt følsomt innhold såkalte hemmelige grupper, som andre ikke ser at du er medlem i?

Skrevet

Jeg har en ekstra FB konto, har ikke brukt den på over ett år eller noe, men den brukte jeg bare til å spille spill egentlig :fnise:
Slik at jeg ikke spammer ned hele veggen "Tardis gained a new level, help Tardis out!" x)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke det. Men er ikke ofte de gruppene som har litt følsomt innhold såkalte hemmelige grupper, som andre ikke ser at du er medlem i?

Mulig det er noen hemmelige også, men de finner jeg ikke. De lukkede gruppene kan jo folk se at man er medlem av hvis man ser over medlemmene.

Anonymous poster hash: 3fc7f...bd8

Skrevet

Jeg opprettet tre facebook-konti engang for å kunne gi meg selv "pass" til neste nivå i Candy Crush når jeg trengte det, men jeg brukte de ikke til noe annet enn det. Nå er det ett år siden jeg har vært på der inne, så jeg vet ikke om jeg fortsatt har dem.

Anonymous poster hash: f4df9...9ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...