AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Min hund har vært gjennom en operasjon i førrige uke på en dyreklinikk. Vi har blitt så godt tatt imot, både før og etter operasjon. Har ringt mange ganger i fortvilelse etter operasjonen (hunden hadde smerter) og vi fikk så gode råd og de tok seg alltid så god tid til å forklare. Hunden er bedre for hver dag som går og både vi eiere og hunden er så glade Neste uke har vi kontroll og jeg tenkte at jeg ville kjøpe noe, pris er ikke viktig, men jeg sliter med å finne på hva? Og er det vanlig å kjøpe noe? Hva tenker dere? Kom med tips!Anonymous poster hash: 23f9e...c31
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Det er iallefall ikke helt uvanlig å sende takkekort. Har sett flere på enkelte av dyreklinikkene jeg har vært på (andre har dem sikkert inne på pauserom). Det går sikkert an å sende blomster eller sjokolade? Det er jo bare en hyggelig oppmerksomhet/takk, så de blir sikkert glade uansett, selv om kanskje ikke absolutt alle som jobber der elsker blomster eller sjokolade. Anonymous poster hash: 4aa53...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå