Gå til innhold

Katt - pelstype?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som klarer å se hvordan pusen min kommer til å se ut? Han er 4 måneder gammel, og pelsen rundt ansiktet har blitt kort. Før da han var liten var han skikkelig fluffy. Han har ganske tykk pels...
Resten av kroppen er ganske langt, og halen er skikkelig fluffy. Det er kun ansiktet som er "kort".

Slik ser han ut nå. Ser ut som at du ikke ser så mye av pelsen... men det er så lite. Vanskelig å se. haha
2015-01-27%2011.12.27_zpsijfh3r7s.jpg

Som liten, veldig fluffy.
2014-11-16%2003.14.08_zpsvczbbg4q.jpg

Trur du pelsen i ansiktet kommer til å bli lengre... Eller kommer det til å forbli slik?

Anonymous poster hash: 42ebe...305
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å bli en nydelig korthåret pus :)

Anonymous poster hash: 4aa5a...029
Skrevet

Semi-langhår. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg er enig med Kontormus, jeg tror det kommer til å bli en katt som ikke er helt korthåret, men med litt mere lengde på pelsen.

Som en mellomting mellom glatthåret huskatt og Norsk Skogkatt i pelslengde tenker jeg (og kan fort ta feil, men jeg trooor ikke det)

Ta en titt på lengden på hårstråene på halen, - det er ofte et brukbart tips ;)

Ansiktene er ikke langhårede, men kjakene (ytterkant av ansiktet) kan komme til å bli lekkert, halvlangt ;)

Det var nå ellers en aldeles bedårende liten hjerteknuser av en gutt :hjerte:

Skrevet

Jeg er enig med Kontormus, jeg tror det kommer til å bli en katt som ikke er helt korthåret, men med litt mere lengde på pelsen.

Som en mellomting mellom glatthåret huskatt og Norsk Skogkatt i pelslengde tenker jeg (og kan fort ta feil, men jeg trooor ikke det)

Ta en titt på lengden på hårstråene på halen, - det er ofte et brukbart tips ;)

Ansiktene er ikke langhårede, men kjakene (ytterkant av ansiktet) kan komme til å bli lekkert, halvlangt ;)

Det var nå ellers en aldeles bedårende liten hjerteknuser av en gutt :hjerte:

Halen er kjempe bustete allerede, kommer vell til å forandre seg litt, siden han fortsatt er ung. Kroppen er også langhåret :D Har en pus til som er 2 uker yngre, han er bustete i anskitet allerede. Derfor jeg lurer, de er fra to forskjellige familier, så pelsen er helt forskjellig.

ts

Anonymous poster hash: 42ebe...305

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...