Gå til innhold

Krekar: Det er kortere til Kyrksæterøra enn til Bagdad

Anbefalte innlegg

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet (endret)

Krekar er fremdels i Norge.

Det er fremdels et FRP løftebrudd

FRP sa at Krekar skulle ut av Norge innen 100 dager.

Og sende Krekar til Kyrksæterøra er et løftebrudd når de sa at de skulle sende han UT av landet.

Eneste måten FRP kan gjøre opp for seg er og faktisk få han sendt ut av landet. Og ikke ut på landet.

Endret av Corto Maltese
  • Liker 4
Skrevet

Og sende Krekar til Kyrksæterøra er et løftebrudd når de sa at de skulle sende han UT av landet.

Eneste måten FRP kan gjøre opp for seg er og faktisk få han sendt ut av landet. Og ikke ut på landet.

Jommen, du skal ikke se bort ifra at neste stopp er nettopp utlandet!! :blomst:

Skrevet

Helt enig. Er latterlig å tenke på at han nå sendes ut på landet etter all retorikken fra FrP i opposisjon. Jeg føler FrP virkelig har lurt oss.

Anonymous poster hash: 498ae...3d7

• Liker 2
Skrevet

Helt enig. Er latterlig å tenke på at han nå sendes ut på landet etter all retorikken fra FrP i opposisjon. Jeg føler FrP virkelig har lurt oss.

Stemte du på FRP?

Skrevet

hvordan vil de 2500 på kyrkjeøra takler dette da

Anonymous poster hash: e8534...4ae
Skrevet

Bedre enn det AP oppnådde, er du ikke enig?

Anonymous poster hash: 12632...0ff

• Liker 3
Skrevet

hvordan vil de 2500 på kyrkjeøra takler dette da

Det vites ikke.

Men de på Kyrksæterøra kommer til å takle dette helt fint, tror jeg!

Skrevet

Men når retten bråkjekt sier "det er kortere til Kyrksæterøra enn til Bagdad", hvorfor da ikke velge et enda mer utilgjengelig sted når man først er i gang? Feks Svalbard. På Svalbard vil man ha full oversikt hvem som kommer inn-ut. Kyrkesæterøra er tross alt bare 100 km fra Trondheim. Lett tilgjengelig med buss.

Familien vil nesten ha kortere reisetid med fly Oslo-Svalbard. Men likevel mer utilgjengelig sted siden det er en øy oppe i polarhavet.

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Bedre enn det AP oppnådde, er du ikke enig?

Anonymous poster hash: 12632...0ff

AP fikk ikke sent Krekar ut av landet

FRP får ikke sent Krekar ut av landet.

Så nei det er ikke bedre. Krekar er fremdels i Norge. Eneste måten det kan bli bedre er at han faktisk blir sent ut av landet.

• Liker 3
Skrevet

Men når retten bråkjekt sier "det er kortere til Kyrksæterøra enn til Bagdad", hvorfor da ikke velge et enda mer utilgjengelig sted når man først er i gang? Feks Svalbard. På Svalbard vil man ha full oversikt hvem som kommer inn-ut. Kyrkesæterøra er tross alt bare 100 km fra Trondheim. Lett tilgjengelig med buss.

Familien vil nesten ha kortere reisetid med fly Oslo-Svalbard. Men likevel mer utilgjengelig sted siden det er en øy oppe i polarhavet.

Kanskje enig i det du sier, men vi bør huske på at dette ikke er et tiltak for å "straffe" grisen.

Og, siden alternativet er å utvise han til Bagdad, hvor familien jo unektelig vil få lenger vei hvis de skal på besøk, så ser Kyrksæterøra ut som et bra alternativ.

Så gjenstår det jo å se om det blir veldig mye avbrudd på Internett-linjå til asylmottaket, da?

Skrevet

Nå er det jo heller ikke bestemt at han sendes dit. Nå må retten ta stilling til om oppsettende virkning gjelder, så det er ikke sikkert at han blir sendt til Kyrksæterøra på en god stund, de som ønsker han god tur med en gang bør kanskje sette seg litt mer inn i jussen.

Skrevet

AP fikk ikke sent Krekar ut av landet

FRP får ikke sent Krekar ut av landet.

Så nei det er ikke bedre. Krekar er fremdels i Norge. Eneste måten det kan bli bedre er at han faktisk blir sent ut av landet.

Skal bli litt moro å minne deg på disse uttalelsene når han blir sendt ut!

Eller, kanskje vi er så heldige at han reiser selv, hvem vet?

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Skal bli litt moro å minne deg på disse uttalelsene når han blir sendt ut!

Eller, kanskje vi er så heldige at han reiser selv, hvem vet?

Vist FRP faktisk får sent han ut så skal de selvsakt ha æren for det. Men drar han selv så får de ingen ære.

Jeg gir partier æren når de fortjenere det. Og til nå i Krekar saken fortjener FRP ingen ære.

Og det vil jo være morsomt å minne deg på at AP foreslo det FRP gjør med Krekar nå men da mente FRP at det ikke var bra nok.......Men la oss ignorer det skal vi ?

Dette er det siste jeg har å si om denne saken

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Vist FRP faktisk får sent han ut så skal de selvsakt ha æren for det. Men drar han selv så får de ingen ære.

Jeg gir partier æren når de fortjenere det. Og til nå i Krekar saken fortjener FRP ingen ære.

Og det vil jo være morsomt å minne deg på at AP foreslo det FRP gjør med Krekar nå men da mente FRP at det ikke var bra nok.......Men la oss ignorer det skal vi ?

Dette er det siste jeg har å si om denne saken

Har AP foreslått å flytte grisen til Kyrksæterøra?

Det har jeg ikke fått med meg.

Fortell fortell??

Skrevet

La oss nå først se hvor dette ender. Dvs, hvor mye ad hoc taskenspilleri som er iverksatt for å få sendt ham til Kyrkjsæterøra.

Og ikke minst hvor lang tid og hvor mange anker dette kommer til å utspille seg over.

Skrevet

Litt OT. Men irriterende så mye knising det er når ordføreren og andre i Kyrksæterøra blir intervjuet. Hva med å prøve å være litt profesjonell? Litt seriøs?

Anonymous poster hash: 37444...298
Skrevet

Kanskje enig i det du sier, men vi bør huske på at dette ikke er et tiltak for å "straffe" grisen.

Og, siden alternativet er å utvise han til Bagdad, hvor familien jo unektelig vil få lenger vei hvis de skal på besøk, så ser Kyrksæterøra ut som et bra alternativ.

Så gjenstår det jo å se om det blir veldig mye avbrudd på Internett-linjå til asylmottaket, da?

Snakker ikke om å straffe. Men ha Krekar på et sted hvor politiet har full kontroll på han. Dessuten, om han skal være på et asylmottak, hvor mange frustrerte asylanter sitter vil han kunne være truendes til å greie å omvende folk til ekstremister der.

Derfor synes jeg feks på en øy som Svalbard er et godt valg. Dessuten kan jo da den nye regjeringen briske seg med at de greide å sende han ut av landet. :fnise: Siden Svalbard ikke er omfattet av schengen og visumreglene på fastlandet..

Internett er ikke noe problem. Regner med PST har nok kunnskap til å overvåke Krekar på Skype, FB, mail og andre medium. Spesielt på Svalbard hvor de har kun en bredbåndlinje.

• Liker 1
Skrevet

Litt OT. Men irriterende så mye knising det er når ordføreren og andre i Kyrksæterøra blir intervjuet. Hva med å prøve å være litt profesjonell? Litt seriøs?

Anonymous poster hash: 37444...298

link?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...