Gå til innhold

Gjennomsnittsmåling - politiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på hvordan gjennomsnittsmåling av en lengre stekning fungerer. ?

Hvor langt bak må politiet være for å klare å måle ? Hva slags "bevis" bruker politiet mot deg hvis du har kjørt for fort?

Takker for svar :)

Anonymous poster hash: 0f261...143
Videoannonse
Annonse
Skrevet

To målere mellom en viss avstand. Ved å vite avstand og tid kan man regne ut gjennomsnittshastigheten. Hva har politiet med dette å gjøre? Tror du at gjennomsnittsmåling dreier seg om at politiet følger etter deg?

Anonymous poster hash: 5ab49...3c8
Skrevet

Jeg har et vilt forslag. Gi faan i å kjøre for fort!

Anonymous poster hash: f5c09...ea7

• Liker 1
Skrevet

To målere mellom en viss avstand. Ved å vite avstand og tid kan man regne ut gjennomsnittshastigheten. Hva har politiet med dette å gjøre? Tror du at gjennomsnittsmåling dreier seg om at politiet følger etter deg?

Ja, altså jeg mener når politiet utfører måling av gjennomsnitthastigheten din. Og ikke ATK.

Ts.

Skrevet

Jeg har et vilt forslag. Gi faan i å kjøre for fort!

Anonymous poster hash: f5c09...ea7

Det er ikke gøy når du sitter der og må betale en bot... eller førerkortbeslag..

Skrevet

Det er ikke gøy når du sitter der og må betale en bot... eller førerkortbeslag..

? Nei, da er det jo bare å slutte å kjøre for fort da, som denne ABen foreslår.

Skrevet

Det er ikke gøy når du sitter der og må betale en bot... eller førerkortbeslag.. Anonymous poster hash: 0f261...143

Av hensyn til andre som ferdes i trafikken så er vel dette en god løsning, når fartsgrensen må overskrides?

Anonymous poster hash: 022df...03a

Skrevet

KJØR I FARTSGRENSEN OG/ELLER ETTER KJØREFORHOLD, så slipper du å lure på dette. OOOOG du slipper bot og evt miste førerkortet eller til og med drepe noen

Anonymous poster hash: f74c7...3ad
Skrevet

Jeg synes dere bør roe dere ned. Jeg lurer på dette fordi jeg og en god venn av meg snakket om dette i går etter at vedkommende hadde fått en fatsbodt, ble litt nysjerring og tenkte jeg kunne stille spm her, men ser ut til at folk bare skriver i løse luften uten noe grunnlag. Ts.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes dere bør roe dere ned. Jeg lurer på dette fordi jeg og en god venn av meg snakket om dette i går etter at vedkommende hadde fått en fatsbodt, ble litt nysjerring og tenkte jeg kunne stille spm her, men ser ut til at folk bare skriver i løse luften uten noe grunnlag. Ts.

Uten noe grunnlag? Hva med linken jeg skrev? Der er jo svaret ditt. At folk svarer sånn etter at du kommer med en kommentar om at det ikke er noe gøy å få bot eller å få førerkortet beslaglagt er noe du bare må regne med. Det er en grunn til at det er slike lover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...