AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Sex på onsdag. En positiv el-test på torsdag. Negativ el-test på fredag. Sex lørdagsmorgen. Har vi da truffet? Når var eggløsning? Fredag? Når var egget i livet? Fredag-lørdag? Anonymous poster hash: 5328d...c5d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Da hadde du vel EL fredag eller lørdag (dvs egget var "i live" fredag-lørdag eller lørdag-søndag). Mener å ha lest at sædceller kan bruke 12 timer på å nå frem, så hvis du hadde EL fredag KAN det ha vært for sent med sex lørdag, men på den annen side kan sædcellene fra onsdag ha ligget og "ventet." Så godt mulig dere traff. Anonymous poster hash: a3d63...f69
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Litt i grenseland, burde hatt sex torsdag og fredag.Anonymous poster hash: a1dc2...e5e
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 AnonymBruker, on 02 Feb 2015 - 11:30, said: Litt i grenseland, burde hatt sex torsdag og fredag.Anonymous poster hash: a1dc2...e5e Det er det jeg fryktet. Mannen var for trøtt på fredag. Jeg prøvde å "aktivere ham", men revurderte... Håper at det klaffet allikevel. Det er jo fint å bruke el-tester, men vanskelig når man allikevel ikke vet når el er, altså dagen etter, to dager etter... TS Anonymous poster hash: 5328d...c5d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Vi har akkurat det samme sex onsdagskvelden, positiv EL-test torsdag men ikke mulighet for sex. Så det ble sex sent fredagskveld. Vi lurer også på om vi har truffet.. Man kan uansett ikke vite akkurat når det er EL ut ifra testen, men skulle indielt sett hatt sex torsdagskveld. Er vel bare å krysse fingrene og håpe Anonymous poster hash: ca736...886
Enamorada Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 AnonymBruker, on 02 Feb 2015 - 13:29, said: Vi har akkurat det samme sex onsdagskvelden, positiv EL-test torsdag men ikke mulighet for sex. Så det ble sex sent fredagskveld. Vi lurer også på om vi har truffet.. Man kan uansett ikke vite akkurat når det er EL ut ifra testen, men skulle indielt sett hatt sex torsdagskveld. Er vel bare å krysse fingrene og håpe Anonymous poster hash: ca736...886 En ting er at el er ca 1 døgn etter en positiv test, men en annen ting er at egget lever i 12-24 timer etter det igjen.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Joda, det er gode muligheter for at dere truffet:) Med positiv el-test på torsdag og negativ på fredag er det rimelig å anta at du hadde el fredag. Siden dere hadde samleie onsdag tilsvarer dette 2 dager før el, som er en av de 3 mest fruktbare dagene i mnd (selve eggløsningsdagen og to dager før). Jeg vil tro lørdag var for sent. Forrige gang jeg var gravid, ble jeg gravid av samleie 3 dager før el (bekreftet el med temping og kun ett samleie den mnd, så jeg er helt sikker). Men selv om dere har truffet (for det mener jeg dere har) er det jo ingen garanti for at man blir gravid. Anonymous poster hash: feee3...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå