AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har billetter til konsert i kveld og jeg må gå alene. Ingen å spørre. Jeg har gått alene på konsert før og det er ikke gøy, spesielt hvis du står i køen lenge... Ung mann på 21. Uff, føler dette går i dass... Anonymous poster hash: 24450...d5e
Thorn Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Å nei, ikke si det, da Jeg skal alene på konsert i mars, og gruer meg nok allerede...! Går det ikke an å komme litt sent så den verste køen og ventetiden er over? Det er min plan. Har ikke behov for å stå langt fremme, så jeg har tenkt at det er greiest å komme rett før konserten skal starte, kjøpe noe å drikke og bare henge bakerst mens jeg venter. Når konserter først er i gang tror jeg ikke at jeg kommer til å merke så mye til at jeg er alene (håper jeg).
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Å nei, ikke si det, da Jeg skal alene på konsert i mars, og gruer meg nok allerede...! Går det ikke an å komme litt sent så den verste køen og ventetiden er over? Det er min plan. Har ikke behov for å stå langt fremme, så jeg har tenkt at det er greiest å komme rett før konserten skal starte, kjøpe noe å drikke og bare henge bakerst mens jeg venter. Når konserter først er i gang tror jeg ikke at jeg kommer til å merke så mye til at jeg er alene (håper jeg). Ikke gjør det! Gled deg. Er singel og har ikke skaffet noen å ta med på "date"(min plan) og ingen jeg kjenner vil/kan være med. Har vært på konsert alene før og det var helt topp, så lenge du digger musikken og står bak og nyter ALT! Skal ikke dra før dørene har åpna. No Worries dude Anonymous poster hash: 24450...d5e 1
annebanane Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Å reise på konsert alene er ingen problem. Møtt opp tidlig, nyt musikken, og plutselig bånder du med noen andre i salen over artisten/bandet
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Hva med å skrive hvilken konsert i denne tråden og se om kanskje noen vil være med deg siden du allerede har billettene. Det er kanskje litt for sent nå da. Anonymous poster hash: 598af...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå