Gå til innhold

høyehæler og feite kvinnfolk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skulle det se teit ut?

Anonymous poster hash: 95fca...add
  • Liker 8
Skrevet

Ser ingen grunn til at du ikke kan bruke slike sko :) De var kule!

• Liker 3
Skrevet

Ja, selvfølgelig kan du det.

• Liker 2
Skrevet

Klart du kan bruke slike sko :). Og gjør deg selv en kjempetjeneste og jobb litt med selvbildet ditt. Ikke kall deg selv feit og andre nedverdigende ord.

Anonymous poster hash: 07d76...488

• Liker 11
Skrevet

Klart du kan! De var fine :jepp:

• Liker 1
Gjest Veritaserum
Skrevet

Klart du kan bruke slike sko :). Og gjør deg selv en kjempetjeneste og jobb litt med selvbildet ditt. Ikke kall deg selv feit og andre nedverdigende ord.

Anonymous poster hash: 07d76...488

Bra, har alltid drømt om å bruke slike sko, spesielt i lysegrå stoff-sko... aner ikke hvor... men alltid syntes det ser så fint ut. Lei av skatesko, føler jeg er for gammel til det.

Og jeg sier bare fakta, jeg er feit :)

Høres kanskje teit å stille et så rart spørsmål, men på ungdomskolen fikk jeg høre av de "kule" jentene at feite folk kan ikke bruke høyehæler, da ser man feitere ut og hælen kan knekke. Brukte ikke dongeribukse på 3 år på grunn av mobbing, men nå bruker jeg det vær dag (svart så klart)

• Liker 1
Skrevet

Det burde ikke være noe spørsmål. Klart du kan gå med de uansett vekt! :)

Anonymous poster hash: 05540...814

• Liker 1
Skrevet

Med lave skatesko ser du ihvertfall enda feitere ut. Kom deg opp på tå, frem med holdningen!

Anonymous poster hash: f2e2d...216
  • Liker 7
Skrevet

Det eneste som ser teit ut med hæler er å ha for høye/feilstilte til å klare å gå naturlig med dem. Kule sko, bare kjøp!

Anonymous poster hash: 824a4...1df
  • Liker 1
Skrevet

Høye heler får deg heller til å se slankere ut ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er lubben, og unngå flate sko som pesten, for da ser jeg bare enda tykkere ut. Heler gjør at bredden min blir fordelt på litt større høyde, da virker man slankere. :)

Anonymous poster hash: 64513...a80
  • Liker 1
Skrevet

Høye hæler gjør underverker for holdningen og gjør deg høyere og slankere! Go for it!

Skrevet

Jaaa! Ikke la de dumme jentene fra ungdomsskolen ødelegge for deg. Bruk hva du selv vil, og hva du synes selv er fint! Da ser det som regel supert ut på deg også :laugh:

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Bra, har alltid drømt om å bruke slike sko, spesielt i lysegrå stoff-sko... aner ikke hvor... men alltid syntes det ser så fint ut. Lei av skatesko, føler jeg er for gammel til det.

Og jeg sier bare fakta, jeg er feit :)

Høres kanskje teit å stille et så rart spørsmål, men på ungdomskolen fikk jeg høre av de "kule" jentene at feite folk kan ikke bruke høyehæler, da ser man feitere ut og hælen kan knekke. Brukte ikke dongeribukse på 3 år på grunn av mobbing, men nå bruker jeg det vær dag (svart så klart)

Du kan med den største selvfølge gå med nøyeaktig så høye hæler du har lyst til !

- grisestygge mobbekommentarer fra ungdomsskolen er alltid basert på å skulle såre mest mulig, - uten at det er noe mer sannhetsinnhold i dem enn hensikten å såre dypt.

Med hæler blir holdningen stoltere (det nytter ikke å se ned i bakken når man har sko med hæler, det nytter ikke å bøye skuldrene forover og gjøre seg liten og unseelig).

Med hodet høyt, blikket festet langt der fremme, ryggen får den lille buen nede i korsryggen (den som gutta finner urimelig sexy).

Hælene tåler all verden med juling (skulle de være trukket i stoff eller lær så er ristverksgulv egentlig det eneste de ikke tåler fordi da skelles belegget av som en moden banan. Jeppsi, jeg har kjørt en tynn hæl ned i en ristverkplatting foran en inngangsdør.... og nesten grått mine modige tårer over et par sko som var ute på førstegangs bruk der og da).

Gå ut og prøv sko, TS. Har du muligheten til det så har jeg faktisk lyst til å si at du burde kjøpe et par drømmesko som medisin nå som du tar rotta på dritten fra mobberne.

Kos deg, vennen ! - du er det så vel unnt ! :blomst:

Edit: En bokstav hadde falt ut

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Blir alt av fottøy kalt "sko" i våre dager? Dette bildet viser "skoletter" som ikke er høyhælte.

Skrevet

Jeg er rundt i kantene, og bruker bare sko med den hælhøyden. (med unntak av når jeg skal gå over større distanser eller trener)

Sko med litt hæl gjør ofte at man automatisk retter seg opp for å holde balansen, og når du retter deg opp ser du tynnere ut fordi du fordeler vekta på mer høyde.

Og jeg kaller meg selv rundt i kantene, selv om et par fjortiser prøvde å påstå at jeg var "for feit til å ta sol" her om dagen (jeg var rimelig stolt av meg selv da jeg ikke kom med et tilsvar om at de var så små og tynne at de måtte huske å slå av vifta så de ikke smalt i veggen). Jeg har begynt prosessen med å slutte å være nedlatende mot meg selv. Derav uttrykket "rund i kantene". Sier litt om både personlighet og utseende, og jeg liker det ;)

Anonymous poster hash: 7488c...8a0
  • Liker 1
Skrevet

Gå i hva du vil. Det ser ikke teit ut. Det der ser da ut som sko til alle kroppsformer.

Det som ser teit ut er fulle kvinner i høye hæler som ikke klarer å gå :fnise:

Skrevet

Flotte sko! Som andre sier, så vil du tom virke slankere med litt hæler.

Gjest anonym2233
Skrevet

Hvorfor skal du føle deg teit?

Ikke føl deg teit, om du så har litt mer på kroppen.

Kjøp deg sko som du liker, og føl deg sexy :)

Ikke tenk på at du vil se "feitere" ut, men tenk på hva du vil føle deg vel med. Hva som vil være komfortabel med.

Har du lyst med sko med hæler, så kjøp deg sånne og bruk de med hodet hevet ❤

Btw: flotte sko du har linket til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...