AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Var på do igårkveld før jeg la meg, men hadde ikke sjangs.. Den er alt for stor og steinhard og det var så vondt!!! Føles så dumt å spørre om dette, takk gud for anonymknapp, men er det noen som har tips? har ikke klyster liggende.. :/ Anonymous poster hash: 22c02...dbc
globalagogo Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Kaffe, fiberrik mat som kornblanding osv, svisker og rosiner, lakris...
neon_sun Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Om du spiser fiberrikt er det viktig å drikke mye vann, ellers stopper det lett opp.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Få i deg noen store kopper med kaffe. Men hvis dette er noe du er plaget med forholdsvis ofte, bør du gjøre noe med kostholdet ditt. Anonymous poster hash: aea51...877
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Hvis problemet er å få ut avføringen på grunn av størrelsen, så anbefaler jeg å prøve å sette beina oppå en krakk (20-30 cm høy). Det kan hjelpe litt. Et annet tips er såpe. Dette er noe som ofte brukes på barn med avføringsproblemer. Har du et såpestykke, kutt av en liten rektangulær bit, og trykk inn i endetarmsåpningen. Det hjelper. Anonymous poster hash: 5207d...d54
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Tusen takk for tips!! Skal kjøpe med meg kaffe på vei hjem, akkurat nå må jeg selvfølgelig ikke på do. Håper det ordner seg senere idag Anonymous poster hash: c463f...1d4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Tusen takk for tips!! Skal kjøpe med meg kaffe på vei hjem, akkurat nå må jeg selvfølgelig ikke på do. Håper det ordner seg senere idag Anonymous poster hash: c463f...1d4 Dersom du er på veien nå kan du jo bare kjøpe klyster. Det er det letteste. Anonymous poster hash: d7e42...459
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Dersom du er på veien nå kan du jo bare kjøpe klyster. Det er det letteste. Anonymous poster hash: d7e42...459 Eller dulco stikkpilleAnonymous poster hash: 57c43...f06
PPM Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Hvis problemet er å få ut avføringen på grunn av størrelsen, så anbefaler jeg å prøve å sette beina oppå en krakk (20-30 cm høy). Det kan hjelpe litt. Et annet tips er såpe. Dette er noe som ofte brukes på barn med avføringsproblemer. Har du et såpestykke, kutt av en liten rektangulær bit, og trykk inn i endetarmsåpningen. Det hjelper. Anonymous poster hash: 5207d...d54 Nei. Såpe er stort sett ikke bare såpe for tiden. Ikke putt hva som helst oppi der. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Nei. Såpe er stort sett ikke bare såpe for tiden. Ikke putt hva som helst oppi der. Vi fikk det rådet fra helsestasjonen, og jeg tror ikke de ville anbefalt noe som var skadelig. Anonymous poster hash: 5207d...d54
PPM Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Vi fikk det rådet fra helsestasjonen, og jeg tror ikke de ville anbefalt noe som var skadelig. Anonymous poster hash: 5207d...d54 Uten å nevne en spesifikk type såpe?
Sugerøret Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Nå er apotekene åpne,skaff deg microlax .. Og tenk over kosten
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #13 Skrevet 2. februar 2015 Uten å nevne en spesifikk type såpe? Sunlight ble anbefalt, men hvilken som helst type av vanlig håndsåpe gikk bra var beskjeden vi fikk. Anonymous poster hash: 5207d...d54
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #14 Skrevet 2. februar 2015 Gå på apoteket og kjøp avføringspiller. Anonymous poster hash: 6292f...ef5
PPM Skrevet 2. februar 2015 #15 Skrevet 2. februar 2015 Sunlight ble anbefalt, men hvilken som helst type av vanlig håndsåpe gikk bra var beskjeden vi fikk. Anonymous poster hash: 5207d...d54 Ok. Sunlight er en av de reneste tror jeg, mener det bare er tilsatt noe geraniol i den. Stygg PH på den da, men det er kanskje meningen.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #16 Skrevet 2. februar 2015 Legg inn en god porsjon løssnus under leppa. La det renne, og skyll ned med ett par kopper kaffe. Kan love deg at dette funker som Plumbo i tarmsystemet ditt. Anonymous poster hash: 1084d...ae4
Gjest Ennasus Skrevet 7. februar 2015 #17 Skrevet 7. februar 2015 Spis masse sukkerfri ifa (typ 150-200g) på tom mage. Hvis du reagerer på det slik som jeg, så blir det saker i tarmsystemet ditt over natta. (Du kan også bli forferdelig oppblåst og få litt vondt i magen også)
Gjest Vind Skrevet 7. februar 2015 #18 Skrevet 7. februar 2015 Sunn og fiberrik mat og vann eller te. Kanskje sliter du med irritabel tarm, og da kan det være lurt å snakke med legen. En slik lidelse er ufarlig, men det finnes grep man kan gjøre for å bedre situasjonen. Det kan hende du får beskjed om å bruke et middel i de verste periodene for å løse opp avføring. Husk at dette ikke skal være flaut, mange sliter med det Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #19 Skrevet 7. februar 2015 Har du hard bæsj, mangler kroppen vann, så drikk vann. (Ikke nok vann til å bløtgjøre bæsjen.) Har du bløt bæsj, mangler kroppen vann, så drikk vann. (Kroppen kvitter seg med mye vann i for bløt bæsj.) Kutt ned på hvetemel og sukkerprodukt. Ellers, spis diverse grønsaker, spis fisk, drikk vann, spis nøtter(mandler, cashew, valnøtter og frø(linfrø, solsikkefrø, sesamfrø). Svisker og linfrø virker avførende, men drikk mye vann til. Prøv chiafrø(helsekost), de er vidunderlige. Jeg tar 2 ss i et glass med 2 dl vann og rører godt rundt til det sveller. Når det sveller (etter ca.10 min) blander jeg i f.eks appelsinjuice og drikker det. Anonymous poster hash: 3cb20...a97
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #20 Skrevet 7. februar 2015 hva er klyster? sånn man får sprutbæsj av? Anonymous poster hash: d948d...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå