AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Hei folkens. Jeg har fått akillessenebetennelse - er på fjerde uken nå (utrolig irriterende). Har hatt det et par ganger tidligere også, og denne gangen her har det vært kraftig - den første uken kunne jeg ikke gå pga. smerter. Legen har kommandert meg til min. fire uker fullstendig hvilke - ikke gå/jogge/sykle eller noe. Jeg har omtrent fullført to uker med dette, har hatt et par små rusleturer bare. Nå er jeg mer eller mindre smertefri, men senen er fremdeles knirkete og litt øm. Jeg har fullstendig treningsabsinenser og har lyst til å begynne å rusle et par turer i uken i alle fall - men er det veldig dumt? Så lenge jeg er smertefri? Anonymous poster hash: ee7c8...d1a
Gjest Runforit Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Har du kjøpt hælkappe? Det var gull verdt da jeg fikk akillesbetennelse. Å gå rolig burde ikke gjøre noe, jeg gikk masse, men null løping/rask gange etc.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Har du kjøpt hælkappe? Det var gull verdt da jeg fikk akillesbetennelse. Å gå rolig burde ikke gjøre noe, jeg gikk masse, men null løping/rask gange etc. Nei, har ikke hælkappe - hvor får man det? Apoteket? Jeg er så rastløs at jeg DIRRER, men jeg har hatt dette flere ganger før og de er redde for at det blir kronisk, så er litt nervøs for å gå mot legens ordre. Men samtidig ... Så lenge det ikke gjør vondt kan det vel ikke skade heller? Anonymous poster hash: ee7c8...d1a
Gjest Runforit Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Nei, har ikke hælkappe - hvor får man det? Apoteket? Jeg er så rastløs at jeg DIRRER, men jeg har hatt dette flere ganger før og de er redde for at det blir kronisk, så er litt nervøs for å gå mot legens ordre. Men samtidig ... Så lenge det ikke gjør vondt kan det vel ikke skade heller?Anonymous poster hash: ee7c8...d1a . Løplabbet har det. Gjør belastningen mindre. Brukes hver dag i hverdagssko og i joggeskoene når du starter å jogge igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå