Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2004 #1 Skrevet 8. august 2004 Skal prøve en ny foundation tenkte jeg. Men så avhengig av variasjon som jeg er vil jeg prøve noe nytt.. Har ganske tørr hud.. så det må være en som passer til det.. Har brukt kanebos liquid finish opptil nå.
Gjest Ethereal Skrevet 8. august 2004 #2 Skrevet 8. august 2004 Det høres kanskje ut som jeg har fått hakk i plata, men fra å gå fra total foundation-hater, har jeg sett lyset Jeg anbefaler på det sterkeste ID Bare Escentuals Mineral Foundation. Tester du farger hos en hudpleier først, kan du kjøpe en startpakke med foundation, veil (=et løst mattende pudder), warmth (løst solpudder) og en børste (pluss video) for en OK sum. Ellers er Kanebo Cream Finish beregnet for tørr hud, men ganske dekkende. Jeg har også såvidt prøvd Diorskin Pure Light, som knapt dekker, men gir litt glød til huden. Men altså på første plass: Bare Escentuals!
silja Skrevet 8. august 2004 #3 Skrevet 8. august 2004 Lancome color-id funker for meg med tørr hud (kanskje eg blandingshud, men mest tørr på haka, panne og nese). må bare bruke god fuktighetskrem under, liker da best A-creme fra apoteket/helsekost
:-) anna Skrevet 8. august 2004 #4 Skrevet 8. august 2004 Biotherm har foundation som er spesiallaga for tørr hud. Jeg bruker den og er strålende fornøyd.
Christy Skrevet 9. august 2004 #5 Skrevet 9. august 2004 Det høres kanskje ut som jeg har fått hakk i plata, men fra å gå fra total foundation-hater, har jeg sett lyset Jeg anbefaler på det sterkeste ID Bare Escentuals Mineral Foundation. Tester du farger hos en hudpleier først, kan du kjøpe en startpakke med foundation, veil (=et løst mattende pudder), warmth (løst solpudder) og en børste (pluss video) for en OK sum. Ellers er Kanebo Cream Finish beregnet for tørr hud, men ganske dekkende. Jeg har også såvidt prøvd Diorskin Pure Light, som knapt dekker, men gir litt glød til huden. Men altså på første plass: Bare Escentuals! Hvor dekkende er ID bare escentuals mineral foundation? I forhold til feks. Kanebo-cream finish?
Gjest Ethereal Skrevet 9. august 2004 #6 Skrevet 9. august 2004 Siden det er foundation i løs form, kan du til en viss grad bestemme hvor dekkende du vil ha den. Jeg legger et veldig tynt lag, og da blir det bare naturlig. Jeg legger litt mer på steder der jeg vil dekke, som for eksempel under øynene. Cream Finish bruker jeg ikke over hele ansiktet, siden den er altfor dekkende til det. BE er helt super!
Christy Skrevet 9. august 2004 #7 Skrevet 9. august 2004 Åhh..Den fikk jeg lyst på!! Skal prøve neste gang. Liker å ha en foundation som dekker og sitter godt, men nå på sommeren blir Cream finish litt vel maske look synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå