Gå til innhold

Han vil ikke ha meg pga badboy-fortiden min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er galt med noen gutter? Daten har funnet ut at jeg har hatt sex med diverse gutter som kanskje ikke er mors beste barn, men jeg har understreket igjen og igjen at det ikke har vært noe seriøst. Likevel synes han dette er grunn til å avslutte datingen. Jeg skjønner det bare ikke. Hvorfor skal man ikke få lov til å ha sex med hvem man vil når man er singel? Betyr ikke at man har dårlige verdier for det om.

Anonymous poster hash: 3abf3...9c1
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok bare usikker på seg selv. Tåpelig.

Anonymous poster hash: 0de9e...7da
  • Liker 13
Skrevet

Han er nok bare usikker på seg selv. Tåpelig.

Anonymous poster hash: 0de9e...7da

Takk :hug:

Skrevet

Jeg ville heller prioritert en kvinne som hadde litt mer selvrespekt. Klarer bare ikke bli trygg på en kvinne som har en slik fortid.

Anonymous poster hash: e4b1f...246
  • Liker 38
Gjest PetterPanne
Skrevet

Hva er galt med noen gutter? Daten har funnet ut at jeg har hatt sex med diverse gutter som kanskje ikke er mors beste barn, men jeg har understreket igjen og igjen at det ikke har vært noe seriøst. Likevel synes han dette er grunn til å avslutte datingen. Jeg skjønner det bare ikke. Hvorfor skal man ikke få lov til å ha sex med hvem man vil når man er singel? Betyr ikke at man har dårlige verdier for det om.

Det er fordi du ga fra deg godene uten forpliktelse før, og det virker som en turn off. Hvorfor skal han i fremtiden betale for kua, når andre fikk melka gratis?

Er så morsomt med jenter som ikke skjønner at deres handlinger får konsekvenser. Er et uttryk som heter; "can't make a hoe a housewife"

Skrevet

Jeg ville heller prioritert en kvinne som hadde litt mer selvrespekt. Klarer bare ikke bli trygg på en kvinne som har en slik fortid.

Anonymous poster hash: e4b1f...246

Fordi du har dårlig selvtillit.

• Liker 14
Skrevet

Hvis jeg fant ut at en fyr hadde en historikk med kvinner som var absolutte takras, hadde det også avtent meg.

Du kan ligge med hvem du vil, ja. Men folk kan også velge om de vil date deg.

Anonymous poster hash: 67e27...e91
  • Liker 43
Skrevet

Hvorfor skal man ikke få lov til å ha sex med hvem man vil når man er singel?

Du har lov.

• Liker 2
Gjest PetterPanne
Skrevet

Fordi du har dårlig selvtillit.

Det har ingenting med selvtillit å gjøre. Når man skal bli politi, så ser man på rullebladet. Søker man lån, ser man på betalingsanmerkelser. Søker man jobb, ser man på CV. Finner man seg dame, så ser man på historikken hennes. Det er så simpelt.

Skrevet

Hadde du respektert en fyr som bare hadde sex med avskum som ødelegger for andre mennesker? Hvis du puler på en fyr som har for vane å slåss og krenker andre folk så er du en del av problemet.

Anonymous poster hash: b81be...ae0
  • Liker 11
Skrevet

Det har ingenting med selvtillit å gjøre. Når man skal bli politi, så ser man på rullebladet. Søker man lån, ser man på betalingsanmerkelser. Søker man jobb, ser man på CV. Finner man seg dame, så ser man på historikken hennes. Det er så simpelt.

Hvorfor er historikken relevant? Fortid er fortid, samme hvem man har pult før. Når du søker lån så sier historien noen om økonomien din, men min seksuelle fortid sier ingenting om vårt seksuelle forhold. Big difference.

• Liker 5
Skrevet

Hadde ikke datet en kar som hadde historikk der han hadde seg med "dårlige" kvinner.

Det sier faktisk mye om han som person.

• Liker 13
Skrevet

Hvorfor er historikken relevant? Fortid er fortid, samme hvem man har pult før. Når du søker lån så sier historien noen om økonomien din, men min seksuelle fortid sier ingenting om vårt seksuelle forhold. Big difference.

Nei, det er ikke en "stor forskjell".

Historikken kan si noe om betalingsvilje og organisering selv om økonomien din nå er ryddig.

Du ignorerte også de andre sammenlikningene - rulleblad er 'fortid' men henger absolutt ved deg selv om du har forandret deg.

"Fortid er fortid" er på mange måter et svadabegrep. Alt du foretar deg akkurat nå er en dag fortid. Imorgen, neste måned, neste år. Om alt som en dag blir fortid kan ignoreres, er det fritt frem.

Valgene folk har tatt sier noe om deres personlighet. Det har formet den de er, kanskje angrer de på en og annen ting men har man konsekvent tatt dårlige valg igjen og igjen, vil mange reagere.

Og de har rett til å ikke date deg uten at du blir forbanna for det, like mye som du har rett til å ligge med hvem du vil.

• Liker 10
Skrevet

Du sier det bare fordi du er usikker. Du ser på bad boys som en trussel.

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke sikkert at det er den egentlige grunnen til at han vil bryte kontakten. Kanskje han synes du er kjedelig eller slitsom eller rett og slett ikke hans type, men ikke vil si det rett ut av frykt for å såre deg. Dere kan begge være utmerkede mennesker uten at dere trenger å passe sammen. Det virker ikke som om du har så veldig dype følelser for ham heller, og da kan det være like greit å avslutte før leken blir så alvorlig at bruddet blir smertefullt.

• Liker 1
Skrevet

Du sier det bare fordi du er usikker. Du ser på bad boys som en trussel.

Da er vel omtrent alle menn usikre. Finnes omtrent ikke menn som ikke ser på dette som negativt.

Anonymous poster hash: 97c04...780

• Liker 7
Skrevet

Jeg må innrømme at det hadde vært en stor turnoff for meg også, og jeg hadde mest sannsynelig droppet dama. Hvis jeg allerede hadde fått følelser og likte jenta skikkelig godt hadde jeg kanskje sett gjennom fingrene på det.

Det selvtillitgreiene dere prater om er bare tull. Det sier litt om holdninger og verdiene dama har, jeg vil ha en fornuftig, oppegående dame med respekt for seg selv, og etter min mening er ikke det ei som har hatt haugevis av ons osv.

Anonymous poster hash: 1719d...c8d
  • Liker 11
Skrevet

Det er i hvertfall mye som tyder på at du har manglende dømmekraft.

Anonymous poster hash: 94b21...eb8

• Liker 7
Skrevet

Mulig jeg er på bærtur, men siden du skriver det på den måten: "... har funnet ut..." så virker det som om det ikke er noe du har fortalt ham, men noe som har kommet ad omveier. Da er det på tide med full åpenhet.

Hvis det var du som fortalte ham det og dette bare var en dårlig formulering fra din side, kan du se bort fra spørsmålet.

Nå er jeg ikke tilhenger av at man skal måtte drasse med seg fortiden over alt i alle sammenhenger, og ja, du står fritt til å gjøre hva du vil når du er singel. Men på hvilket stadium er dere to? Hvor seriøst er det, osv.? I utgangspunktet synes jeg også at han bare høres ut som en fyr med dårlig selvtillit, men det spiller inn hvor oppriktig du er.

• Liker 3
Skrevet

Alt kan handle om merkevarebygging....det han står for vil kanskje forurense hans eget merkevare ved å bare "merge" din omgangskrets med sin egen. Jeg kan meget godt forstå det, og har vært borti det flere ganger selv.

Kan få konskevenser, men det tenker nok ikke du på hvis du er en vanlig 9-16 arbeidstaker i en vanlig jobb. Vi er i et land med få mennesker og i noen byer kjenner alle alle...selv i de "store" byene.

Anonymous poster hash: 7342b...984

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...