AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #41 Skrevet 3. februar 2015 Datamengde er en ting. Det jeg ikke skjønner er hvorfor noen skulle finne på å se film på en så liten skjerm. Men så er jeg veldig kresen på lydopplevelse og bildet også da. du leste tydeligvis ikke ordentlig. Anonymous poster hash: 98e7e...d18
daemonia Skrevet 3. februar 2015 #42 Skrevet 3. februar 2015 Jo, jeg leste hva som stod. Men jeg syntes ikke at det var noe rart at det ikke var nok datamengde. Jeg syntes det var rarere at noen i det hele tatt orker å se en 3 timers film på bitteliten skjerm. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #43 Skrevet 3. februar 2015 Jo, jeg leste hva som stod. Men jeg syntes ikke at det var noe rart at det ikke var nok datamengde. Jeg syntes det var rarere at noen i det hele tatt orker å se en 3 timers film på bitteliten skjerm. Når ble en mac en bitteliten skjerm? Anonymous poster hash: 98e7e...d18
daemonia Skrevet 3. februar 2015 #44 Skrevet 3. februar 2015 Sammenlignet med en TV og surroundlyd så er det bittelite, og etter min mening noe som totalt ramponerer filmopplevelser.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #45 Skrevet 3. februar 2015 Når ble en mac en bitteliten skjerm?Anonymous poster hash: 98e7e...d18 Mac? Står det ikke pad? Anonymous poster hash: df97f...fb3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #46 Skrevet 3. februar 2015 Sammenlignet med en TV og surroundlyd så er det bittelite, og etter min mening noe som totalt ramponerer filmopplevelser. Ja, altså jeg er enig i at det er mye bedre å se en film på tv, men om man ikke har tv eller noe å koble macen til tv'en med så er selvsagt macen helt grei å se film på.. Beklager, du fikk det til å virke som du trodde han så film på mobilen. Anonymous poster hash: 98e7e...d18 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #47 Skrevet 3. februar 2015 Mac? Står det ikke pad?Anonymous poster hash: df97f...fb3 i førsteinlegget ja. Men i siste inlegget fra ts så står det at h*n prøvde å se film på macen med mobilnettet. Anonymous poster hash: 98e7e...d18
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #48 Skrevet 3. februar 2015 i førsteinlegget ja. Men i siste inlegget fra ts så står det at h*n prøvde å se film på macen med mobilnettet.Anonymous poster hash: 98e7e...d18 ok, det fikk jeg ikke med meg? Anonymous poster hash: df97f...fb3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #49 Skrevet 3. februar 2015 ok, det fikk jeg ikke med meg?Anonymous poster hash: df97f...fb3 Så les innlegget til ts på forrige side da... Anonymous poster hash: 98e7e...d18
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #50 Skrevet 3. februar 2015 Så les innlegget til ts på forrige side da...Anonymous poster hash: 98e7e...d18 Nå har jeg jo fått det med meg. Svarte for å være høflig. Anonymous poster hash: df97f...fb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå